افزایش 300 اسب بخاری توان سوپراسپرت مرسدس بنز در «پوزایدن» + تصاویر

پرشین خودرو: پوزایدن ( Posaidon )، تیونر آلمانی محصولات مرسدس بنز است با حفظ ظاهر اصلی اتومبیل، به تازگی از آخرین پروژه کاری خود بر روی خودروی AMG GT R رونمایی کرده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاید تا به حال نام "پوزایدون" به گوشتان نخورده باشد، ولی پیش از تیونینگ این محصول، پوزایدون مرسدس بنز E63 AMG را با پیشرانه‌ای 5.5 لیتری V8 تبدیل به یک هیولای 850 اسب بخاری کرده بود. حال این تیونر آلمانی بار دیگر به محصولات مرسدس بنز نظر انداخته است تا موجب خلق یک هیولای دیگر در صنعت خودروسازی شود، آن هم با افزایش حدودا 300 اسب بخاری خروجی قدرت پیشرانه 4 لیتری اتومبیل که در نوع خود شگفت انگیز است.

 

بنز



به طور استاندارد، مرسدس بنز یک موتور هشت سیلندر 4 لیتری توربوشارژر دوقلو بر روی مرسدس بنز AMG GT R قرار داده است که خروجی قدرت آن به 585 اسب بخار و همچنین گشتاور خروجی آن هم به چیزی حدود 700 نیوتن متر می رسد. اما این میزان خروجی قدرت و گشتاور برای تیونر آلمانی "پوزایدن" رضایت بخش نبوده و با اعمال تغییراتی سنگین و اصلاح قسمت های اصلی پیشرانه محرک خودرو، موفق به افزایش قدرت آن به 880 اسب بخار و در کنار آن موفق به استخراج 1000 نیوتن متر گشتاور نیز شده است که این افزایش حدودا 300 اسب بخاری برای قدرت و گشتاور در نوع خود شگفت انگیز خواهد بود.

 

بنز



با استفاده از این قدرت ارتقا یافته، مرسدس AMG GT R حالا می تواند عملکردی همانند سوپراسپرت های قدرتمند بازار همچون لامبورگینی آونتادور SVJ داشته باشد و طبق ادعای پوزایدون خواهد توانست شتاب صفر تا صد 2.9 ثانیه و همچنین سقف سرعت 360 کیلومتر برساعت را به ثبت برساند.

 

بنز



برای رسیدن به این میزان قدرت، پوزایدون اطلاعات اصلی ECU موتور را اصلاح کرده و از 2 توربوشارژر جدید فشار بالا، پیستون های جدید با کارایی بالاتر، فیلترهای اسپرت هوا، پمپ سوخت جدید، سیستم برق رسانی و جرقه زنی تقویت شده، ورودی اصلاح شده هوا، خروجی های اگزوز جدید با کاتالیزورهای اسپرت و همچنین انژکتورهای تقویت شده استفاده کرده است تا نتیجه آن افزایش 295 اسب بخاری قدرت و همچنین 300 نیوتن متری گشتاور باشد.

کد خبر 116454

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha