فراری F8 اسپایدر رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: این خودرو همانند نسخه سقف ثابتش، رقیب جدی مکلارن 720 اسپایدر به شمار می آید و همچنان از موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر توین توربو بهره می جوید که 711 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور دارد که با نسخه 488 پیستا برابری می کند.

به گزارش پرشین خودرو، هنوز 6 ماه از رونمایی نسخه سقف ثابت F8 Tributo در نمایشگاه ژنو نمی گذرد که اکنون نسخه سقف متحرک آن پا به عرصه وجود گذاشته که نمایانگر نسخه جانشین 488 اسپایدر بوده و آمده است تا موفقیت نسل پیشین را بار دیگر و به شکلی بهتر ادامه دهد، همچنین شباهت های F8 اسپایدر با برادر سقف ثابتش به قدری زیاد است که شاید فقط بتوان تفاوتشان را در سقفشان عنوان کرد.

 

فراری



14، تعداد ثانیه هایی است که سقف این خودرو نیاز دارد تا به صورت کامل باز و یا بسته شود؛ در حالی که مانند 488 اسپایدر می تواند این عمل را هنگام حرکت با حداکثر سرعت 45 کیلومتر بر ساعت انجام دهد. اما در مقایسه با مدل جانشین شده اش، می توان به تفاوت هایی مانند کاهش 20 کیلوگرمی وزن آن اشاره کرد، هرچند از نسخه 488 پیستا که نسخه بسیار رده بالا و راندمانی فراری خواهد بود، 20 کیلوگرم سنگین تر است. ظاهر جذاب F8 اسپایدر به لطف تغییراتی که برای تبدیل شدنش به نسخه سقف متحرک انجام شده، باعث پیشرفت و بهبود آیرودینامیک آن به اندازه 10 درصد شده است.

 

فراری



این خودرو همانند نسخه سقف ثابتش، رقیب جدی مکلارن 720 اسپایدر به شمار می آید و همچنان از موتور 3.9 لیتری هشت سیلندر توین توربو بهره می جوید که 711 اسب بخار قدرت و 770 نیوتن متر گشتاور دارد که با نسخه 488 پیستا برابری می کند. البته شایان ذکر است که F8 اسپایدر نسبت به 488 اسپایدر، با داشتن 50 اسب بخار قدرت بیشتر و 10 نیوتن متر گشتاور بالاتر، مدت زمان مورد نیازش برای رسیدن از صفر به صد کیلومتر را در 2.9 ثانیه ثبت کرده که 0.1 ثانیه سریعتر است.

 

فراری



برای ثبت 0 تا 200 کیلومتر فقط به 8.2 ثانیه نیاز دارد که نیم ثانیه نسبت به قبل بهبود داشته و در نهایت توانایی ثبت حداکثر سرعت 340 کیلومتر را دارد که به شکل اعجاب انگیزی از 488 اسپایدر که نهایت سرعتش 325 کیلومتر بود، بیشتر است.

تنفس این موتور نیز مانند نسخه F8 Tributo از مدل 488 چلنج که نسخه مسابقه ای 488 به شمار می آید، قرض گرفته شده و همچنین سیستم اگزوز آن هم از همان خودرو برداشته شده و باعث ذخیره وزنی 9.7 کیلوگرمی موتور شده است، همچنین قطعات داخلی و تکنولوژی موتوری F8 اسپایدر از 488 پیستا گرفته شده که خود توانسته وزن کلی موتور را تا حدودی کاهش دهد، همچنین اکنون فیلتر بنزین جدیدی بر روی این خودرو نصب شده تا خودرو را در چهارچوب قوانین آلایندگی قرار دهد و مشتریانش را از مشکلات متعددی که در شهرهای بزرگ بر سر الایندگی خودرو دارند ، رها سازد.

کد خبر 116477

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha