تویوتا C-HR با پیشرانه جدید معرفی شد + تصاویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی تویوتا چندی پیش نسخه 2020 کراس اوور تویوتا C-HR را به همراه یک سیستم محرک هیبریدی قوی تر و همچنین یکسری تغییرات و تجهیزات بیشتر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، شاید از این موضوع اطلاع داشته باشید که خودروی کراس اوور تویوتا C-HR به دلیل قیمت بالایی که در مقایسه با رقبای خود دارد، فروش جهانی رضایت بخشی همانند دیگر ساخته های تویوتا نداشته و این خودروساز ژاپنی در چند نوبت سعی بر کاهش قیمت آن داشته است تا بتواند با دیگر خودروهای هم کلاس تویوتا C-HR رقابت کند. حال چندی پیش این خودروساز ژاپنی برای بهبود بیش از پیش موقعیت این کراس اوور جذاب در بازارهای اروپایی، نسخه 2020 آن را با تغییرات ظاهری، امکانات بیشتر و همچنین یک سیستم محرک هیبریدی قوی تر معرفی کرده است که در ادامه مروری بر تجهیزات و تغییرات جدید این خودرو خواهیم داشت.

 

تویوتا



اول از همه در بخش فنی، کمپانی خودروسازی تویوتا در کنار موتور 1.8 لیتری 120 اسب بخاری سیستم محرک هیبریدی خود، حالا یک موتور جدید 2 لیتری با خروجی قدرت 181 اسب بخاری اضافه کرده است که طبق ادعای این شرکت می تواند عملکرد رانندگی بهتر با راندمان بالا در استفاده های ترکیبی از پیشرانه درون سوز و موتور الکتریکی داشته باشد. علاوه بر این، تویوتا بر روی راحتی بیشتر سیستم فرمان، کاهش بیشتر نویز کابین و همچنین عملکرد بهتر سیستم EPS کراس اوور خود کار کرده است.

 

تویوتا



با استفاده از این سیستم محرک به ازای هر کیلومتر، حدود 118 گرم گازهای آلاینده CO2 تولید می شود که میزان تولید بیشتر آنان در مقایسه با حجم تولید 109 گرمی سیستم محرک هیبریدی سابق به دلیل حجم سیلندر بالاتر و خروجی قدرت بیشتر طبیعی به نظر می رسد. تویوتا به غیر از این 2 سیستم محرک هیبریدی، به موتورهای دیگر خود اشاره ای نمی کند و بنابراین می توان چنین نتیجه ای گرفت که شرکت خودروسازی تویوتا به مشتریان اروپایی خود دیگر موتور 114 اسب بخاری 1.2 لیتری توربوشارژر خود را ارائه نمی دهد، زیرا حدود 80 درصد از خریداران اروپایی تویوتا C-HR ترجیح می دهند تا نسخه هیبریدی این کراس اوور را انتخاب کنند.

 

تویوتا



علاوه بر بخش فنی، کمپانی خودروسازی تویوتا به امکانات این ماشین هم توجه داشته و در قدم اول از یک سیستم چندرسانه ای جدید استفاده می کند که از قابلیت های ویژه آن می توان به "اپل کارپلی" و "آندروید اوتو" برای همگام سازی تلفن های هوشمند همراه اشاره داشت. این رابط همچنین به کاربران خود اجازه می دهد تا از آخرین نسخه نقشه راه اروپا استفاده کنند.

و اما در نهایت به تغییرات ظاهری تویوتا C-HR می رسیم که در این بخش با تغییرات جدیدی که تویوتا اعمال کرده ، کراس اوور تویوتا C-HR بیش از پیش به خودروهای کراس اوور اسپرت شبیه شده است. این تغییرات شامل ترکیب رنگ مشکی با رنگ اصلی بدنه در قسمت های مختلف بدنه، چراغ های مشکی رنگ با فناوری ارتقا یافته LED و چراغ های جدید مخصوص روز، ایجاد تغییراتی بر روی مجموعه سپر اتومبیل و در بخش عقب شامل چراغ های جدید LED و همچنین یک اسپویلر مشکی براق می شود که ظاهری اسپرت به این خودرو بخشیده است.
 

کد خبر 117008

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha