برگزاری رویداد شناسایی ایده‌های نو در حوزه تایر

پرشین خودرو: رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه تایر در راستای استفاده از پتانسیل دانشگاهی و استارتاپی 28 آبان ماه جاری در دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می شود.

به گزارش پرشین خودرو، رویداد نوآورانه شناسایی و حمایت از ایده‌های حوزه تایر توسط بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر در کشور با همکاری مدیریت فناوری و توسعه نوآوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر ۲۸ آبان ماه برگزار می شود.

این رویداد در چهار حوزه محصول (مواد و آمیزه، طراحی و ساختار، ماشین‌آلات و ابزارها)، مارکتینگ (بازاریابی، تبلیغات، فروش، خدمات پس از فروش، ارتباط با مشتری)، فرآیندها (تولیدی نظیر تدارکات، نگهداری و تعمیرات، کنترل کیفیت و ... و غیرتولیدی نظیر منابع انسانی، استراتژی، رهبری و ...) و علم داده و فناوری اطلاعات (جمع‌آوری داده، تحلیل داده، داده‌کاوی، فرایندکاوی، اپلیکیشن، فرایندهای اطلاعاتی و ارتباطی) برگزار می‌شود.

همچنین در این رویداد حمایت‌هایی برای ایده‌های برتر و استارتاپ‌ها در نظر گرفته شده است.

 

تایر



در این رویداد به برگزیدگانی که در سطح طلایی انتخاب شوند، مبلغ ۳۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه درنظر گرفته می‌شود.

برگزیدگانی که در سطح نقره‌ای انتخاب شوند، مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه در نظر گرفته خواهد شد.

همچنین برگزیدگانی که در سطح برنزی باشند، مبلغ ۵۰ میلیون ریال حمایت نقدی، بازدید از کارخانه، امکان استقرار در مرکز نوآوری بزرگ‌ترین تولیدکننده تایر در برج فناوری دانشگاه صنعتی امیرکبیر، امکان استفاده از ماشین‌آلات و تجهیزات کارخانه در نظر گرفته می شود.

کد خبر 118004

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha