تولید و تحویل 400 دستگاه «بیسو» از روزهای آینده آغاز می شود +جزئیات

پرشین خودرو: پس از وقفه ای که در ترخیص پک های CKD خودروهای بیسو از گمرک جمهوری اسلامی ایجاد و تولید این خودرو در خط تولید سیف خودرو را متوقف کرده بود، با خبر شدیم که این قطعات از گمرک ترخیص و به سیف خودرو رسیده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، در ماه گذشته و بر خلاف ویدئویی که پک های سی.کی.دی خودروهای بیسو را در گمرک نشان می داد، خبری از تولید این خودرو و انجام تعهدات معوق سیف خودرو به مشتریان مخابره نشد.

روز گذشته و در پیگیری های خبرنگار پرشین خودرو در خصوص ترخیص این قطعات و آغاز تولید خودروهای بیسو در خط تولید سیف خودرو، مطلع شدیم که این قطعات از گمرک ترخیص شده و در حال حاضر در انبارهای سیف خودرو موجود است.

بنابر این گزارش، این پک های CKD که تولید حدود 400 دستگاه خودروی بیسو را تامین می کند، به احتمال بسیار زیاد پس از طی کردن مراحل جعبه گشایی و سایر امور مربوطه از اواسط هفته جاری به خطوط تولید سیف خودرو تزریق خواهد شد.

 

سیف خودرو بیسو



در پیگیری این موضوع، متوجه شدیم که تعدادی از مهندسان چینی بیسو نیز در سیف خودرو حضور پیدا کرده اند تا مقدمات ورود قطعات به خط تولید و امور تولید را تحت نظارت داشته باشند.

به احتمال بسیار زیاد از اواسط هفته جاری که این قطعات به خط تولید ارسال شود، شاهد از سرگیری تولید خودروهای بیسو در شرکت سیف خودرو خواهیم بود و متعاقب آن تحویل خودرو به مشتریان و رفع تعهدات معوق این شرکت آغاز خواهد شد.

بر اساس اخبار موثق دریافتی خبرنگار پرشین خودرو از این خودروساز بخش خصوصی، تحویل حدود 400 دستگاه خودروی بیسو از روزهای آینده آغاز می شود.

کد خبر 118058

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha