راهبرد 3 گانه مدیریت جدید سیف خودرو

پرشین خودرو: قائم مقام مدیرعامل سیف خودرو گفت: با ورود به شرکت سیف خودرو اهدافی را با 3 محور برای ادامه روند رو به رشد این شرکت در نظر گرفتیم.

مهرداد امینی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب افزود: در مرحله اول با توجه به تعهدات معوقی که به واسطه مشکلات و تغییرات ناگهانی در واردات خودرو برای شرکت سیف خودرو ایجاد شد، افزایش تولید و برنامه ریزی برای تحقق این امر را انجام داده ایم که ترخیص 400 پک سی کی دی خودروی بیسو بخشی از این اقدامات است.

وی در ادامه اظهار داشت: هدف از این اقدام در وهله اول جلب نظر مشتریان سیف خودرو خواهد بود.

امینی گفت: افزایش ظرفیت و ارتقای کیفیت تولید، دومین اقدامی خواهد بود که با کمک همکاران مجموعه سیف خودرو اجرا می شود.

 

سیف خودرو



قائم مقام سیف خودرو اضافه کرد: فرآیندهای تولیدی و کیفی را بازنگری کرده و ساختار سازمانی را بروزرسانی خواهیم کرد تا با چابک سازی شرکت بتوانیم واکنش های مناسبی به تغییرات ناگهانی در صنعت خودرو نشان دهیم.

امینی سومین برنامه سیف خودرو در دوره مدیریت جدید را در حوزه خدمات پس از فروش اعلام کرد و به خبرنگار پرشین خودرو گفت: خدمات پس از فروش خودروهای وارداتی و تولیدی سیف خودرو از این پس به واسطه قراردادی که میان سیف خودرو و مرتب خودرو امضا شده است، به این شرکت واگذار خواهد شد و تامین قطعات و ارائه خدمات خودروهای سیف خودرو بر عهده مرتب خودرو خواهد بود.

وی ادامه داد: با توجه به توانمندی هایی که در مجموعه مرتب خودرو وجود داشت و زیرساخت های این شرکت، انتظار داریم تا خدماتی متناسب با استانداردها به مالکان خودروهای بیسو ارائه شود.

کد خبر 118118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha