پیکاپ آسنا با بیش از ۲۷درصد داخلی سازی می آید

پرشین خودرو: در شرایطی که صنعت خودروی کشور با تحریم های سختی مواجه شده است، اما همچنان و به واسطه فعالیت خودروسازان بخش خصوصی از دل این این صنعت اخبار خوشی به گوش می رسد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، یکی از اخبار خوش که از هرازگاهی از صنعت خودرو به گوش می رسد ناشی از فعالیت های پر رنگ گروه صنعتی آمیکو است که از سال 98 استارت حضور پرقدرت در نمایشگاه های خودرو استانی را زده است.

آمیکو از ابتدای سال جاری دست رد به سینه هیچ نمایشگاه خودرویی نزده است و از معدود خودروسازانی بوده است که از ارومیه تا کرمانشاه و بندر عباس در نمایشگاه های خودرو حضور یافته است.

آخرین نمایشگاهی که گروه صنعتی آمیکو در آن حضور پیدا کرد، نمایشگاه دریایی بندرعباس بود که هر چند در ظاهر به فعالیت های صنعت خودرو بی ارتباط بود اما آمیکو با هوشمندی حضور در آن را درک کرد و تنها خودروسازی بود که در این نمایشگاه به معرفی محصولات خود پرداخت.

 

آمیکو



بندرعباس به واسطه موقعیت استراتژیک و دسترسی به بنادر، یکی از شهر های مهم در حوزه حمل و نقل دریایی و به تبع آن سیستم حمل و نقل جاده ای است که گروه صنعتی آمیکو به واسطه فعالیت در حوزه خودرو های کار و تجاری و نقش خودروهای این شرکت در ناوگان حمل و نقل جاده ای به خوبی از الزامات حضور خودروسازان سنگین در چنین شهری آگاه بود.

در روز پایانی نمایشگاه دریایی بندرعباس اما یک اتفاق مهم رخ داد و خبری دیگر در خصوص پیکاپ آمیکو آسنا از سوی مدیر بازرگانی شرکت آمیکو رسانه ای شد.

فرهاد طالبی در خصوص وضعیت تولید پیکاپ آسنا گفت: مراحل تولید پیکاپ آسنا با سهم داخلی سازی بیش از 27 درصدی در دست انجام است که این خودروها به زودی به دست متقاضیان خواهد رسید.

 

فرهاد طالبی



طالبی در تشریح فعالیت واحد بازرگانی شرکت آمیکو و نقش آن در شرکت، افزود: شناسایی منابع تولید، توسعه محصولات داخلی سازی شده و ارتقا تامین قطعات داخلی بخشی از مهمترین وظایف واحد بازرگانی آمیکو است که به عنوان نخستین خروجی مهم این واحد شاهد تولید پیکاپ آسنا با داخلی سازی بیش از 27 درصدی هستیم که نشان دهنده افزایش سهم داخلی سازی این محصول نسبت به دوره های پیشین است.

گروه صنعتی آمیکو در نمایشگاه دریایی بندرعباس نیز همچون سایر نمایشگاه های استانی با محوریت نمایندگی این شرکت در بندرعباس ظاهر شد و به معرفی برنامه های این شرکت پرداخت.

عسگری نژاد مدیر نمایندگی 2802 آمیکو در بندرعباس در خصوص برنامه های آمیکو در این شهر به خبرنگار پرشین خودرو، گفت: استان هرمزگان و شهر بندرعباس به عنوان پایتخت دریایی ایران شناخته می شود و یکی از وظایف اصلی شاغلان این دیار، بحث جا به جایی کالاها به صورت زمینی از بنادر این استان است. پس بدیهی است که منطقه هرمزگان سهم بالایی از مشتریان خودروهای کار و تجاری را در دل خود داشته باشد.

 

عسگری نژاد



وی افزود: از سویی به خاطر تعامل مستقیم میان شرکت های صنایع دریایی با شرکت های حمل و نقل زمینی، حضور نمایندگی ۲۸۰۲ و شرکت آمیکو در این نمایشگاه موجب شد تا معرفی خوبی از محصولات و توانمندی های خود به مشتریان و خریداران ارگانی داشته باشیم.

عسگری نژاد تصریح کرد: این منطقه هر روز میزبان تعداد قابل توجهی از خودروهای کار و تجاری است لذا با توجه به موقعیت جغرافیایی نمایندگی، سعی داریم تا بهترین خدمات پس از فروش را به مشتریان آمیکو در این منطقه ارائه دهیم.

 

کد خبر 118493

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha