اپل کارپلی در مدل های جدید "ب ام و" رایگان خواهد بود!

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی ب ام و با تغییر سیاست های خود، اخیرا اعلام کرده است که بر روی محصولات جدید این شرکت به صورت رایگان قابلیت اپل کارپلی ارائه خواهد شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، از سال 2016 میلادی، کمپانی خودروسازی "بی ام و" قابلیت اپل کارپلی در محصولات خود را برای هرسال استفاده به قیمت 80 دلار شارژ می کرد و یا با صرف هزینه 300 دلاری می توان برای 20 سال از این قابلیت استفاده کرد، این درحالیست که هیچ یک از خودروسازان دیگر جهانی برای استفاده از قابلیت اپل کارپلی از مشتریان خود پول اضافه دریافت نمی کنند. حال خوشبختانه این خودروساز آلمانی به اشتباه خود پی برده و اعلام کرده است که این سرویس به صورت کاملا رایگان در اختیار تمامی محصولات 2019 و بعد از آن قرار خواهد گرفت و دیگر نیازی به پرداخت هزینه سالیانه برای شارژ این سرویس نخواهد بود.

در این باره سخنگوی BMW می گوید که این خودروساز آلمانی همیشه به دنبال برآورده کردن نیازهای مشتریان خود بوده است و این تغییر سیاست می تواند تجربه مالکیت بهتری برای آنان فراهم کند.

 

ب ام و



برای دسترسی رایگان به سرویس اپل کارپلی، صاحبان محصولات "بی ام و" باید اطمینان حاصل کنند که وسایل نقلیه آنان مجهز به جدیدترین سیستم ConnectedDrive infotainment خواهد بود. در ماه آگوست یکی از وبسایت های فعال حوزه خودرو اعلام کرد که دلیل اصلی شارژ حساب اپل کارپلی در محصولات بی ام و، می تواند ارائه این سرویس به صورت بی سیم باشد و در حال حاضر بسیاری از تولیدکنندگان وسایل نقلیه این قابلیت را به صورت سیمی در اختیار کاربران خود قرار می دهند.

خبر خوب برای مالکان تویوتا سوپرا، دریافت 4 سال اشتراک استفاده از این سرویس به صورت رایگان، آن هم به خاطر دریافت سیستم سرگرمی کمپانی خودروسازی بی ام و خواهد بود و از طرفی دیگر هم کمپانی خودروسازی تویوتا نمی خواست که مشتریان این شرکت درست همانند "بی ام و" برای استفاده از این قابلیت هزینه دوره ای از مشتریان خود دریافت کند. به همین دلیل 4 سال استفاده از این سیستم به صورت رایگان در اختیار کاربران تویوتا سوپرا خواهد بود.
 

کد خبر 118776

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha