اتصال اندروید سرانجام به محصولات ب.ام.و می آید

پرشین خودرو: چندی پیش کمپانی خودروسازی ب.ام.و اعلام کرد که اتصال اندروید سرانجام به محصولات ب.ام.و خواهد آمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، کمتر از یک هفته پیش کمپانی خودروسازی ب.ام.و با تغییر سیاست های خود اعلام کرد که سرویس  اپل کارپلی  را بر روی محصولات جدیدش رایگان خواهد کرد و دیگر نیازی به پرداخت هزینه برای خرید اشتراک نخواهد بود.

 

حال علاوه بر این موضوع، چندی پیش این خودروساز آلمانی به یکی از بزرگ ترین نارضایتی مشتریان و طرفداران خود نیز پایان داد و آن هم ارائه قابلیت اتصال اندروید به محصولات این شرکت از اواسط سال 2020 میلادی خواهد بود.

 

بی ام و


ممکن است که " ب ام و " خیلی دیر به مهمانی اتصال آندروید پیوسته باشد و همچنین سرویس اپل کارپلی را به صورت پولی در اختیار کاربران خود قرار می داد، اما حداقل می توان گفت که این قابلیت به صورت بی سیم در اختیار مشتریان قرار می گرفت که در محصولات جدید این شرکت کاملا رایگان خواهد شد و علاوه بر آن نیز می توانند از اتصال دیوایس های اندرویدی به اتومبیل خود بهره مند شوند.


ب ام و می گوید که بسیاری از مشتریان ما به قابلیت اتصال اندروید به سیستم سرگرمی ماشین خود نیاز دارند تا بتوانند از ویژگی های تلفن همراه هوشمند آندرویدی خود بر روی اتومبیلشان استفاده کنند، آن هم بدون اینکه حواسشان از جاده پرت شود و به صفحه نمایشگر تلفن همراهشان خیره شوند. این سرویس از ماه ژوئیه سال 2020 میلادی در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و اولین نمایش قابلیت های آن بر روی محصولات بی ام و به صورت زنده در CES سال آینده به نمایش گذاشته خواهد شد که از ویژگی های مهم آن می توانیم به نسخه 7 آندروید اشاره داشت.

کد خبر 118924

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha