ربات های موبایلی فولکس واگن برای شارژ ماشین های الکتریکی

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی فولکس واگن در تلاش برای توسعه ربات های موبایلی است تا برای شارژ اتومبیل الکتریکی خود بتوانید آنان را فرا بخوانید.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، با افزایش محبوبیت وسایل نقلیه برقی، ایجاد زیرساخت های لازم برای شارژ آنان تلاشی پرهزینه خواهد بود، با این حال کمپانی خودروسازی فولکس واگن همیشه راه حل های خود را دارد و در تلاش است تا بهترین تجربه را برای کاربران خود فراهم کند. در آخرین ایده پردازی کمپانی خودروسازی فولکس واگن، این خودروساز آلمانی در تلاش برای توسعه ربات های موبایلی قابل حرکت است تا بتواند هر پارکینگی را تبدیل به یک ایستگاه شارژ کند و دیگر محدودیتی در ایستگاه های شارژ و محل پارک آنان وجود نخواهد داشت و ربات های موبایلی فولکس واگن می توانند هرجایی که ماشین شما پارک شده باشد، باتری های اتومبیلتان را شارژ کند.

این ربات ها کاملا خودمختار هستند و می توانند بسته های باتری 25 کیلووات ساعتی خود را به اتومبیل انتقال دهد. فولکس واگن پروژه جدید خود را "ربات های موبایلی" می خواند، به این دلیل که شما می توانید از طریق نرم افزار نصب شده بر روی تلفن همراه خود و یا سیستم های ارتباطی وسیله نقلیه خود، یک ربات شارژ احضار کرده و اتومبیل خود را شارژ کنید. برای پیدا کردن اتومبیل شما، ربات های فولکس واگن از دوربین های مختلف، اسکنرهای لیزری و همچنین سنسورهای قدرتمند برای تشخیص موانع اطراف و موقعیت خود استفاده خواهد کرد.

 

ربات شارژر فولکس واگن



فولکس واگن می گوید که ربات های موبایلی این شرکت در مناطقی که نصب زیرساخت های شارژ ماشین های برقی بسیار پرهزینه خواهد بود، می تواند بسیار کمک کننده باشد، همانند یک پارکینگ زیرزمینی، پارکینگ های منازل آپارتمانی و... که فارغ از محل نصب پریزهای شارژ، می تواند اتومبیل الکتریکی شما را در هر مکانی شارژ کند.

رئیس توسعه کمپانی خودروسازی فولکس واگن هم می گوید که هزینه های نصب زیرساخت و کار ساختمانی می تواند بسیار هزینه ساز باشد و با استفاده از ربات های شارژ می توان در هزینه ها صرفه جویی کرد.

کد خبر 119245

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha