وزارت نفت به جمع مشتریان پیکاپ آسنا پیوست + تصاویر

پرشین خودرو: مدیران ارشد شرکت انتقال گاز ایران به عنوان یکی از شرکت های تابعه وزارت نفت در مراسمی ضمن بازدید از خطوط شرکت ارس خودرودیزل، 80 دستگاه پیکاپ آسنا را برای تکمیل ناوگان این شرکت از گروه صنعتی آمیکو، تحویل گرفتند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، گروه صنعتی آمیکو که با شرکت در مناقصه ای موفق به دریافت امتیاز تامین نیاز خودروهای شرکت انتقال گاز شده بود، در روز گذشته و طی مراسمی نمادین با حضور جمعی از مدیران ارشد دو شرکت، 80 دستگاه پیکاپ آسنا را به شرکت انتقال گاز تحویل داد.

در این مراسم نمادین و بازدید از خطوط تولید شرکت ارس خودرو دیزل، مجید مصدقی مدیر عملیات و هماهنگی شرکت انتقال گاز، حسن شیخ ایمانپور مدیر منابع انسانی و جمعی از همکاران منابع مالی شرکت انتقال گاز همراه با مهمانی مدیر واحد فنی و مهندسی کارخانه، حسین پور مدیر برنامه ریزی، انبار و لجستیک، یعقوبی نژاد مدیر واحد کنترل کیفیت، شفق مدیر تولید، وحید محمدی مدیر فروش و خانم فلاحتی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو حضور داشتند.

 

تحویل 80 دستگاه پیکاپ آسنا



پروسه واگذاری 80 دستگاه خودروی پیکاپ آسنا به شرکت انتقال گاز به واسطه نگاه سخت گیرانه و استانداردهای بالای این شرکت در تامین خودروهای مورد نیاز خود، 2 سال زمان برد که این زمان صرف تست های جاده ای، تست فیزیکی و بررسی ویژگی های فنی پیکاپ آسنا شد.

شرکت انتقال گاز به واسطه وظایف محوله از شرکت های پیشرو در صنایع نفت و گاز کشور است که توجه ویژه ای را معطوف بحث داخلی سازی قطعات مورد نیاز خود کرده است.این شرکت که هم اکنون یکی از بزرگترین شرکت ها در بحث داخلی سازی لوازم مورد نیاز صنعت نفت و گاز است، نگاه ویژه و رویکرد خاص خود به داخلی سازی را به بحث خرید خودروهای ناوگان حمل و نقل این شرکت معطوف کرده است.

 

تحویل پیکاپ آسنا



این رویکرد ویژه و بحث حمایت از شرکت های توانمند داخلی موجب شده است تا با وجود اینکه این شرکت می تواند مجوز واردات خودروهای ژآپنی را دریافت نماید، با نگاه ویژه به یکی از معدود پیکاپ های دو دیفرانسیل تولید داخل و پس از تست های فراوان فنی، اقدام به خرید 80 دستگاه از این خودرو نماید.

البته در این انتخاب نمی توان موفقیت پیکاپ آسنا در دریافت استاندارد 85 گانه را در کنار توانایی های فنی و امکانات ایمنی آسنا نادیده گرفت.

 

تحویل پیکاپ آسنا



پیکاپ آسنا یکی از معدود خودروهای تولید داخل است که می تواند نیاز شرکت انتقال گاز در انتقال نیرو، حمل بار و بازدیدهای میدانی از خطوط انتقال در مسیرهای صعب العبور را به صورت یکجا تامین نماید.

ورود پیکاپ آسنا به ناوگان شرکت نفت به واسطه استانداردهای بالای این شرکت می تواند اطمینان خاطری برای سایر خریداران این خودرو باشد چرا که بسیاری از خودروهای داخلی در واقع توان موفقیت در آزمون های سخت شرکت نفت برای انتخاب ناوگان حمل و نقل این شرکت را ندارند.

کد خبر 119262

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha