جنگ داخلی میان تمامی فرزندان تسلا! + ویدئو

امروز در پرشین خودرو، جنگی تمام عیار میان فرزندان تسلا خواهیم داشت که در آن تمامی مدل های به روز این شرکت به رقابت خواهند پرداخت.

به گزارش پرشین خودرو، تاکنون فیلم های زیادی از رقابت محصولات تسلا با تولیدات دیگر شرکت های خودروسازی منتشر شده است که در بیشتر آنان محصولات تسلا موفق به مغلوب کردن رقیبان خود شده اند که دلیل اصلی آن استفاده از موتورهای الکتریکی با گشتاور بالا و انتقال نیروی سریع خواهد بود که موجب شتابگیری سریع اتومبیل می شود. اما امروز در یک جنگ خانوادگی، تمامی محصولات مدرن تسلا در کنار یکدیگر صف کشیده اند تا بایکدیگر به رقابت بپردازند.

در این جنگ داخلی، تمامی محصولات مدرن تسلا از جمله تسلا مدل S، مدل X و همچنین مدل 3 در دو نسخه معمولی و پرفورمنس با دوبرابر قدرت و گشتاور دیده می شود، اما بدون شک خودروی از پیش برنده در این رقابت درگ تسلا مدل S خواهد بود که مانورپذیری بهتر و سیستم محرک قوی‌تر نسبت به برادران خود دارد، اما در ادامه باید دید که عملکرد دیگر محصولات تسلا بویژه خودروی تسلا مدل 3 در برابر شاسی بلند الکتریکی این شرکت چگونه خواهد بود که جزییات بیشتر آن را می توانید در فیلم زیر شاهد باشید.




 









 

 

کد خبر 119696

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha