کد خبر 119892
۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳
ترافیک اسفند ماه 15 درصد افزایش می یابد

پرشین خودرو: رئیس پلیس پایتخت از اجرای ویژه طرح ترافیکی در پایتخت از ابتدای اسفند ماه خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، سردار حسین رحیمی درباره‌ی تدابیر ترافیکی پلیس در روزهای پایانی سال اظهار کرد: از ابتدای بهمن ماه طرح‌هایی را برای پوشش امنیت و ترافیک مراکز خرید در دستور کار قرار دادیم و بر این اساس مأموران پلیس پیشگیری ، پلیس امنیت، پلیس راهور و دیگر یگان‌ها به شکل محسوس و نامحسوس حضور داشته و در آماده باش هستند. چرا که با توجه به نزدیک شدن به شب عید و افزایش حضور شهروندان در مراکز خرید لازم است که ما آمادگی خود را افزایش دهیم.

رحیمی افزود: همچنین از ابتدای اسفند ماه نیز طرح ویژه ترافیکی به همین منظور را در تهران نیز خواهیم داشت. چرا که طبق پیش بینی‌های ما در ماههای پایان سال ترافیک در تهران 10 تا 15 درصد افزایش خواهد داشت.

 

ترافیک

 

وی در مورد وضعیت ترافیکی پایتخت اظهار کرد:‌ از زمانی که بنده فعالیتم را در پلیس پایتخت آغاز کردم می‌توانم بگویم که دیگر گره‌های ترافیکی سنگین در تهران نداریم و ما اقدامات گسترده‌ای را در جهت انضباط ترافیکی انجام داده‌ایم. طرح‌های ویژه و جدید را در پایتخت اجرا کردیم و در حال حاضر نیز مهمترین طرح و گام ترافیکی ما ساماندهی رانندگی با موتور سیکلت است که باید کاهش پیدا کند. متاسفانه بخش قابل توجهی از جان باختگان حوادث ترافیکی در پایتخت را موتور سیکلت سواران شامل می‌شوند که لازم است این آمار را کاهش دهیم.


سردار رحیمی افزود: ما هیچ علاقه‌ای نداریم موتوری توقیف شده یا برای موتور سیکلت سواران عزیز زحمت ایجاد شود. چرا که ما می‌دانیم این افراد از طریق موتور سیکلت امرار معاش می‌کنند اما واقعیت این است که بخش دیگری از مردم از رفتار موتور سیکلت سواران ناراحت بوده و گله دارند.

وی درباره‌ی پرونده‌های شاخصی که از زمان تاسیس پلیس امنیت اقتصادی پایتخت تاکنون کشف شده است، گفت: این پرونده‌ها در حال رسیدگی است و بسیاری از پرونده‌های مطرحی که نامشان شنیده شده است از سوی ماموران پلیس امنیت اقتصادی پایتخت کشف شده است که ما این پرونده‌ها را به دستگاه قضایی تحویل داده‌ایم و جزییات بیشتر از این طریق اعلام خواهد شد.

سردار رحیمی در مورد اجرای همایش امنیت اقتصادی نیز گفت: تمام تلاش پلیس این است که ما آرامش را برای فعالان اقتصادی فراهم کرده تا آنها بتوانند در امنیت کامل برای رونق اقتصادی اقدام کنند.

منبع: ایسنا

کد خبر 119892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha