گزارش عملکرد شرکت صنعت خودرو آذربایجان منتشر شد

پرشین خودرو: شرکت صنعت خودرو آذربایجان با انتشار گزارشی از عملکرد این شرکت در ماه های اخیر، از برنامه رفع نقص برای بیش از 700 دستگاه خودرو مانده در پارکینگ این شرکت خبر داد.

به گزارش پرشین خودرو، پس از آنکه تحریم های سختگیرانه آمریکا در ماه های اخیر، اثرات خود را در عدم امکان تامین قطعات موردنیاز خودروسازان و درپی آن تعویق در تحقق تعهدات خودروسازان به شکل وسیعی به جای گذاشت، برخی شائبه ها برای خریداران درخصوص عدم شفافیت و یا صحت در عملکرد برخی شرکت های خودروساز ایجاد شد.این شائبه ها تا جایی پیش رفت که مشتریان را به توسل به مرجع قضایی جهت احقاق حقوق مندرج در قرارداد فی مابین ترغیب کرد.

 

این گزارش را بخوانید:

ام.جی از ایران رفت!



در این رابطه شرکت صنعت خودرو آذربایجان بر اساس وعده ای که از قبل داده بود، گزارش عملکرد خود را منتشر کرد. بر اساس این گزارش، شرکت مذکور تاکنون 1408 دستگاه خودرو تحویل مشتریان داده است. همچنین با توجه به طرحی که در راستای رضایتمندی مشتریان شرکت ایجاد شد، قریب به دو هزار نفر از مشتریان انصراف خود را اعلام داشتند.

 

ام جی



در این خصوص گفته می شود که باتوجه به تنویر وضعیت شرکت برای تمام مراجع ذیربط و مشخص شدن دلایل متقن مبنی بر عدم ارسال قطعات اولیه تولیدی از سوی شرکت مادر به دلیل تحریم های وضع شده، شرکت نیز محق به معافیت از تعهدات قراردادی می باشد.

در این گزارش آمده است شرکت صنعت خودرو آذربایجان در راستای تحقق بخشی از تعهدات، درصدد رفع نواقص 746 دستگاه خودروی ناقص کف که به دلیل نواقص عمده و عدم امکان همکاری با شرکت مادر، قابل تولید نبوده است می باشد که این امر با نظارت مستقیم شعبه ویژه 64 تعزیرات حکومتی تهران در حال انجام بوده و به زودی خبرهای خوشی به اطلاع خریدارانی که در صف انتظار هستند خواهد رسید.

باتوجه به دادخواهی جمعی از خریدارانی که شائبه عدم شفافیت و یا صحت در عملکرد شرکت را داشتند و جهت احقاق حقوق مندرج در قرارداد فی مابین متوسل به مراجع ذیصلاح شده بودند، نتیجه رسیدگی مراجع مختلف و پاسخ استعلام های بعمل آمده صحت عملکرد شرکت صنعت خودرو آذربایجان را روشن نمود و این شرکت را مبری از هرگونه شبهات مطروحه در مورد علت عدم تحویل خودرو به مشتریان دانست.

ضمنا در تبعیت از بخشنامه ریاست محترم قوه قضاییه، پرونده حدود 250 نفر از حواله داران به شورای حل اختلاف ارجاع گردیده است که امید است به صلح و سازش با ایشان در شورا نایل گردند. همچنین در ارتباط با محصول جدید نیز اطلاعات تکمیلی به زودی منتشر خواهد شد.

کد خبر 120127

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 8
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • Hamed ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 0
    یكسال از كف خیابون تا هر ارگانی رفتیم هیچ كی به دادمون نرسید با پول خودمون تمام قد در جهت سركوب مشتری بودن نه رضایتش خدایی هست تاوان حق زنو بچه مردمو میگیره
  • حواله دار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    3 0
    شرکت فریبکار آذویکو تا کنون نیز تلاش میکرد این تعداد خودرو موجود را با مخفی کردن در بازار به قیمت جدید بفروش برساند که باشکایت حواله داران و رفتن پرونده به تعزیرات این تعداد خودرو موجود کشف و در حال حاضر هم شرکت درخواست مبلغ بیشتری نسبت به قیمت های قطعی ثبت نام از حواله داران نموده است ....
  • پرهام ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    12 0
    و باز هم ... شعری جدید!!!!
  • سحر ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    4 0
    کاش بدونید که رسالت اصلی یک رسانه تحقیق و پیگیری صحت و سقم یک خبر هست و انعکاس یکجانبه گرایانه اصلا درست نیست به جای این انتضار این خبر بهتر بود از طریق مقامات قضایی، تعزیرات حکومتی، وزارت صنعت به عنوان یک فرد حواله دار که حقوقش پایمال شده مراجعه می کردید و راهکاری منطقی ارائه میدادید و گرنه روی سایت قرار دادن یک خبر هیچ اعتمادی برای حواله داران با کلی وعده های دروغین این شرکت ایجاد نمیکنه
  • مهدی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    3 0
    خدا ازتون نگذره 2سال سر کاریم هیچ جوابی هم نشنیدیم همه جا هم شکایت کردیم من ماشین ال90صفرمو فروختم 40میلیون اینو ثبت نام کردم 2ساله پیاده میریم شرمنده زن و بچه شدیم خداشرمندتون کنه ماشینمون رو بدید منت هم میزارید؟؟؟؟بخدا خدا جای حق نشسته
  • احسان ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    5 0
    این شرکت نه پول میده نه ماشین! حتی پوله خودمونم نمیده! من 10 مهر انصراف دادم ک 20 روزه پولمو واریز کنن با گذشت 4 ماه هنوز پول خودمم ندادن! شما به عنوان یک سایت خبری در حوضه خودرو باید صدای ماهارو هم برسونین و یک مقاله هم در مورد حواله داران منتشر کنین! برخلاف مقاله شما این شرکت تمام حقوق مشتریانش پایمال کرده و با توجه به جدول زمان بندی ک بعد از گذشت 8 ماه از ثبت‌نام جهت دوباره منتشر کرد و زمان خرید واسه بی ارزش کردن پول ما، چرا بعد از گذشت 8 ماه جدول ارایه کرد و به اونم عمل نکرد و حتی پول انصراف رو هم نمیده! اگه مقالتون سفارشی نیست باید حرف منه حواله دارو هم منتشر کنین! 39 میلیون برج 4 سال 97 خرید انجام دادیم با گذشت 1/5 الان با شرایط ویژه انصراف 52 میخواستن بدن ولی همونم ندادن!
  • مالباخته ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    2 0
    فرار رو به جلویی دیگر ..............
  • سعید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۸/۱۱/۱۳
    1 0
    تا آخرین نفس ایستاده ایم تا خودروی ثبت و نامی را بگیریم چون حق گرفتنی است و بس...