خودروی «فردا» رونمایی شد + تصاویر

پرشین خودرو: اتومبیل سازی فردا شب گذشته در اقدامی کم سابقه از خودروی جدید این شرکت در فضای مجازی رونمایی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، اتومبیل سازی فردا از خودروی فردا SX6 این شرکت رسما رونمایی کرد و اطلاعاتی نیز از این خودرو را در صفحه اینستاگرام فردا ارائه داد.

شاید برای اولین بار در ایران است که یک شرکت خودروسازی تنها با استفاده از ظرفیت اینستاگرام به رونمایی خودرو و ارائه مشخصات فنی و تصاویر خودرو می پردازد.

 

فردا SX6



به هر حال اتومبیل سازی فردا این رکورد را به خود اختصاص داد و یک محصول شاسی بلند هفت نفره را به بازار ایران معرفی کرد.

 

فردا SX6



البته این شرکت در مراسم رونمایی اینستاگرامی این شرکت تنها خودروی فردا SX6 را معرفی کرده است اما در وبسایت اتومبیل سازی فردا محصولی دیگر با نام فردا SX5 نیز وجود دارد.

 

فردا SX6



فردا SX6 در سایت اتومبیل سازی فردا به عنوان یک اس یو وی یا شاسی بلند معرفی شده است اما می توان آن را در دسته MPV ها نیز قرار داد.

 

فردا SX6



فردا اس ایکس6 از یک پیشرانه 4 سیلندر 1.5 لیتری توربوشارژ 147 اسب بخاری برخوردار است که از طریق یک جعبه دنده 5 سرعته CVT قدرت را به چرخ های جلو منتقل می کند.

سانروف برقی، کروز کنترل؛ مالتی مدیا با صفحه نمایش 8 اینچ لمسی، تهویه اتوماتیک مجزا جلو و عقب، سنسور پارک و دوربین با خطوط راهنما، قابلیت اتصال تلفن همراه، فرمان برقی، تودوزی چرم، صندلی تاشو ردیف سوم، سیستم کنترل کشش و پایداری، اتولایت و دیلایت بخشی از امکانات رفاهی و ایمنی این خودرو است که اتومبیل سازی فردا اعلام کرده است.

 

فردا SX6



فردا اس ایکس5 نیز با یک موتور 1.6 لیتری 123 اسب بخاری در سایت این شرکت معرفی شده است.

اتومبیل سازی فردا در خصوص قیمت و سایر مشخصات این خودرو اطلاعاتی را منتشر نکرده است.

 

فردا SX6



خودروهای فردا حاصل همکاری اتومبیل سازی فردا با شرکت دانگ فنگ چین است که به دلیل تحریم ها با لوگوی فردا به بازار عرضه خواهد شد.

کارخانه اتومبیل سازی فردا در سال 1392 در سمنان تاسیس شد و فاز اول آن در سال 1395 آغاز به کار و در فروردین ماه 1396 با حضور رئیس جمهوری مورد بهره برداری رسمی قرار گرفت.

کد خبر 120432

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha