مراسم کلیدسپاری و تحویل خودروهای چری آریزو6 برگزار شد

پرشین خودرو: شرکت مدیران خودرو طی مراسمی با حضور مالکان خودروی آریزو6 به عنوان جدیدترین سدان این شرکت، از مالکان خودروها تقدیر و برخی خودروهای جدید را نیز به مشتریان تحویل داد.

به گزارش پرشین خودرو، در این مراسم در ابتدا جواد اکبری قائم مقام معاونت فروش شرکت مدیران خودرو ضمن تشکر از مشتریان بابت انتخاب آریزو6 به عنوان سدان لوکس مدیران خودرو به نکاتی در مورد این خودرو به لحاظ ویژگی های خاص طراحی و فنی آن اشاره کرد.

 



در ادامه بابک صدرایی مسئول بازاریابی شرکت مدیران خودرو به معرفی خودرو آریزو6 و امکانات رفاهی – ایمنی این خودرو پرداخت.

 



چری آریزو6 با موتور 1.5 لیتری توربو توان تولید 147 اسب بخار و گشتاور 210 نیوتن در متر را دارد.

طراحی این خودرو مشابه خودروهای روز اروپایی است و نمای داخل آن یادآور خودروهای به روز و لوکسی چون محصولات آئودی و رنجرور می باشد.

 



آریزو6 با امکاناتی ایمنی چون ایربگ های جانبی و پرده ای، سیستم های پایداری الکترونیکی، کنترل ضد لغزش، کنترل در سر بالایی، و همچنین امکانات رفاهی چون اتوهلد، سیستم ترمز پارک برقی، دوربین 360 درجه و... به عنوان یک سدان کامل و مجهز به بازار ایران عرضه شده است.

همچنین نوروزیان مسئول شبکه خدمات نیز در مورد دفترچه راهنمای این خودرو ونکات مهم آن، گارانتی 5 سال یا 150000 کیلومتر به همراه 2 سال یا 6 نوبت سرویس رایگان و همچنین درباره اپلیکیشن خدمات پس از فروش مدیران خودرو که به زودی رونمایی می شود توضیحاتی ارائه کرد.

در پایان نیز طی مراسمی ویژه از مشتریان تقدیر به عمل آمد و با ثبت عکس یادگاری مراسم پایان یافت.

کد خبر 120438

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha