ایستگاه مترو میدان کتاب سال آینده راه‌اندازی می‌شود

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه افتتاح ایستگاه مترو میدان کتاب در خط 7 مترو برای سال آینده در دستورکار قرار دارد، گفت: تاکنون 11 ایستگاه در این خط احداث شده و راه اندازی 11 ایستگاه دیگرهم مدنظر است.

به گزارش پرشین خودرو، علی امام مدیرعامل شرکت متروی تهران، درباره پرسشی مبنی بر اینکه ایستگاه متروی میدان کتاب چه زمانی راه‌اندازی می‌شود؟، اظهار داشت: ایستگاه متروی میدان کتاب در خط 7 متروی تهران قرار دارد که افتتاح این ایستگاه جزو برنامه‌های ما در سال آینده است.

وی افزود: خط 7 از ایستگاه ورزشگاه تختی در جنوب‌شرق آغاز و تا میدان کتاب ادامه دارد و طولی حدود 27 کیلومتر داشته که تاکنون بخشی از این خط راه‌اندازی شده است.

 

مترو


مدیرعامل شرکت متروی تهران با اشاره به اینکه تاکنون 11 ایستگاه از 22 ایستگاه درنظر گرفته شده در خط 7 مترو راه‌اندازی شده، گفت: قسمت شمالی این خط از میدان صنعت آغاز شده و پس از آن، ایستگاه شهید دادمان و کتاب را خواهیم داشت.

امام گفت: با تأمین منابع مالی ان‌شاءالله بهره‌برداری از ایستگاه‌های جدید در خط 7 در سال آینده انجام می‌گیرد و رقمی حدود 7 هزار میلیارد تومان برای تکمیل این خط نیاز است.

منبع: فارس

کد خبر 120441

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha