تمرکز توان دولت و وزارت صمت در مبارزه با کرونا / توانایی ایران خودرو دیزل در تامین نیاز ناوگان حمل و نقل

پرشین خودرو: قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی ضمن تقدیر از كارجهادی ایران خودرو برای تامین نیاز ناوگان امدادی كشور به آمبولانس گفت: اقدامات پیشگیرانه این خودرو سازهم برای جلوگیری از شیوع ویروس كرونا و صیانت از كارگران و كاركنان ستودنی است.

به گزارش پرشین خودرو، حسین مدرس خیابانی قائم مقام وزیر صمت در امور بازرگانی در بازدید از آمبولانس‌های آماده تحویل ایران خودرو دیزل به وزارت بهداشت، برضرورت استفاده از توان داخلی در تامین آمبولانس گفت :شركت ایران خودرو دیزل ظرفیت های خالی در جهت تولید آمبولانس دارد و داخلی سازی این نوع خودرو ها دردستور كار این خودروساز قرار گیرد.

وی از بکارگیری تمام توان دولت و وزارت صمت در خدمت رسانی به مردم به منظور مبارزه با بیماری کرونا خبر داد و افزود: امروز نیاز کشور آرامش بخشی و خدمت رسانی تمام دستگاه‌ها را می‌طلبد تا هر چه زودتر بتوانیم بر شیوع ویروس کرونا مقابله کنیم.

مدرس خیابانی در ادامه افزود: با تاکید مقام معظم رهبری مبنی بر اقدام عاجل تمامی دستگاه‌ها و همچنین تاکیدات ریاست محترم جمهوری در جلسه ستاد ملی مبارزه با کرونا که وزارت صمت را مسئول تامین لوازم مورد نیاز وزارت بهداشت کرد، ما تمام توان خود را برای تامین این کالاها بسیج کردیم که بزودی عرضه ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی در داروخانه آغاز خواهد شد.

 



وی خاطر نشان کرد مردم در شرایط خاص پیش آمده باید در کنار یکدیگر باشند و گفت: در این شرایط اگر مردم یاریگر یکدیگر باشند زودتر بر این ویروس غلبه خواهی كرد و از مردم می خواهم در صورت مشاهده گرانفروشی و یا احتکار کالاهای بهداشتی از طریق اپلکیشن، وبسایت و یا شماره ۱۲۴ سازمان حمایت از سودجویی افراد خاصی که با استفاده از سلامتی مردم بدنبال سودجویی هستند، مقابله کنند.

وی ضمن بازدید از کارخانه ایران خودرو دیزل از امکانات موجود در این شرکت تمجید کرد و بر لزوم داخلی سازی تمامی نیازهای ناوگان حمل‌ونقل عمومی و امدادی کشور توسط ایران خودرو دیزل اشاره نمود و گفت: در هر جایی که احساس کنیم نیاز کشور توسط تولیدکنندگان داخلی تامین می‌شود از واردات نمونه تولیدشده خارجی محصول ایرانی جلوگیری خواهیم کرد.

مدرس خیابانی، مزیت های داخلی سازی خودروهای آمبولانس را استفاده از توان فنی مهندسان ایرانی وصرفه جویی ارزی عنوان كرد و خاطر نشان ساخت : ایران خودرو دیزل توانایی تامین نیاز ناوگان حمل و نقل كشور به اتوبوس و ون را دارد.
وی در پایان از زحمات شبانه‌روزی پرستاران و پزشکان کشور به عنوان سربازان خط مقدم مبارزه با ویروس کرونا قدردانی کرد
 

کد خبر 121066

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha