امکان استرداد بلیت قطار از طریق شماره 1539 فراهم شد

پرشین خودرو: مدیرعامل شرکت‌های ریلی سفیر با بیان اینکه از ساعت 10 صبح امروز امکان استرداد بلیت از طریق شماره 1539 فراهم شد، گفت: این امر در راستای کاهش تردد شهری و رعایت بهداشت عمومی طی هماهنگی شرکت‌های سفیر و رجا انجام شد.

به گزارش پرشین خودرو، محمد خان‌احمدی، با اشاره به امکان استرداد بلیط قطارهای مسافری از طریق تماس با شماره 1539 اظهار داشت: از ساعت 10 صبح امروز این امکان برای مسافران حمل‌ونقل ریلی فراهم شد تا بدین ترتیب کمتر در سطح شهر تردد صورت گیرد.

وی ادامه داد: مسافران شرکت‌های ریلی رجا و مجموعه سفیر می‌توانند از این طریق نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کرده و پس از 48 ساعت پول خود را دریافت کنند.


مدیرعامل شرکت‌های ریلی سفیر ادامه داد: شرکت‌هایی که در زیرمجموعه شرکت سفیر قرار دارند شامل شرکت‌های ریلی نورالرضا اصفهان، راه‌آهن شرقی بنیاد، مهتاب سیر جم، ریل‌سیر کوثر، ریل ترابر صبا، پارس لارین، جوپار و شرکت ریلی رعد تبریز است.

 

بلیت قطار

 

خان‌احمدی اضافه کرد: مسافران در استان‌ها و شهرهای دیگر هم می‌توانند از طریق شماره 1593-021 نسبت به استرداد بلیط خود اقدام کنند.

وی با اشاره به کاهش تقاضای سفر اظهار داشت: تعدادی از قطارهای نوروزی به دلیل کاهش سفر حذف شده است و ما نیز به مردم توصیه می‌کنیم به تأکیدات ستاد مبارزه با کرونا توجه کنند.

مدیرعامل شرکت‌های ریلی سفیر اضافه کرد: در این مدت شرکت‌های مجموعه سفیر بابت استرداد بلیط حدود 40 میلیارد تومان وجه نقد به مردم برگردانده‌اند.

خان‌احمدی یادآور شد: ضرورت دارد مسافران هنگام استرداد بلیط اطلاعاتی نظیر شماره سریال بلیط‌های صادره، شماره کارت بانکی یکی از افرادی که بلیط به نام آنها است و شماره تلفن همراهی که هنگام خرید بلیط صرف کرده‌اند را داشته باشند.

کد خبر 121258

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد ۰۰:۰۰ - ۱۴۰۱/۰۸/۰۸
    0 0
    سلام بالاخره بعد از یک ماه و 2 هفته دوندگی یک نفر جواب داد و پیگیر کار من شد فقط امیدوارم دیگر هیچ وقت نیاز پیدا نکنم و باعث شود که بلیط مرا استرداد کنند من بارها سوار قطار شده ام هم تنها و هم با خانواده ولی تاکنون بلیط کنسلی نداشتیم با تشکر انشاالله خدا یاور شما و من و همه کسانی باشد که بلیط آنها استرداد می شود ولی پول به حساب آن جماعت نمی رود