واکنش به اظهارنظر احسان علیخانی درباره پراید

پرشین خودرو: پس از پخش قسمت چهارم برنامه تلویزیونی عصرجدید و کنایه مجری این برنامه به خودروی پراید، رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا به این موضوع واکنش نشان داد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، احسان علیخانی در برنامه شب گذشته عصر جدید در پی تعریف یک خاطره از تجربه خرید اولین خودروی خود که از قضا یک دستگاه پراید بود و تعریف داستان رانندگی با این خودرو، در حین گفت و گو با امین حیایی داور برنامه عصر جدید، پراید را اسپانسر مناسبی برای پزشکی قانونی دانست.

پس از پخش این برنامه و انتشار گسترده در فضای مجازی، رئیس اداره اطلاع رسانی سایپا با انتشار یک توییت، پاسخ کنایه آمیزی به این مجری تلویزیونی داد.

هاشم حکمه در توییت خود نوشت:

به نظرم پراید برای اسپانسر بودن گزینه مناسب تری است تا ابوالفضل میرعلی!

 




این توییت که حاوی کدهایی است شاید برای بسیاری از کاربران فضای مجازی شفاف نباشد.

اما اصل داستان چیست؟

کنایه هاشم حکمه به اسپانسری ابوالفضل میرعلی در برنامه های قبلی احسان علیخانی است که متاسفانه سابقه نامناسبی در مسائل مالی دارد.

ابوالفضل میرعلی مدیرعامل موسسه منحل شده ثامن الحجج در چند سال گذشته یکی از اسپانسرهای پرحاشیه برنامه های احسان علیخانی بوده است.

ابوالفضل میرعلی که از سوی احسان علیخانی دکتر خطاب می شود در واقع یک دیپلمه است که با فعالیت در موسسات مالی غیرمجاز، حواشی بسیاری را در سیستم مالی کشور به وجود آورد تا جایی که سایت تابناک در گزارشی مفصل به حواشی اسپانسری وی از برنامه های علیخانی پرداخت.

هر چند این مجری تلویزیونی به حواشی ایجاد شده پاسخ داده است اما واکنش علیخانی نه تنها به شفافیت این داستان کمکی نکرد بلکه بر ابهامات حمایت های مالی میرعلی از برنامه های علیخانی افزوده است.

کد خبر 121386

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha