عرضه ون پایه گاز سوز با 50درصد داخلی سازی / واگن هود ارتقا یافته امسال می آید

پرشین خودرو : مدیرعامل ایران خودرودیزل از هدف گذاری برای تولید 9 هزار دستگاه انواع محصولات تجاری در سال 99 خبر داد و گفت: این شرکت به منظور تحقق برنامه های خودکفایی گروه و با تکیه بر توانمندی سازندگان داخلی، برنامه تولید 9 هزار دستگاه محصول تجاری را در سال جهش تولید در دستور کار قرار داده است.

محمد زالی در گفت و گو با خبرنگار پرشین خودرو، با اشاره به برنامه ایران خودرودیزل برای تولید و عرضه ون پایه گاز سوز در سال 99، از هدف گذاری برای افزایش سطح خودکفایی ون وانا پایه گاز سوز در سال جاری خبر داد.

وی افزود: با اتمام مراحل طراحی و نصب موتور ملی پایه گاز سوز ملی، ون وانا پایه گاز سوز در سال جدید با حداقل 50 درصد خودکفایی به بازار عرضه می شود.

زالی همچنین با اشاره به ظرفیت و توان ایران خودرودیزل برای مشارکت در طرح نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی، از آمادگی این شرکت برای مشارکت در طرح جایگزینی ون های فرسوده و تامین نیاز کشور در بخش ون پایه گاز سوز خبر داد و گفت: شرکت ایران خودرو دیزل در راستای برخی توافقات با سازمان برنامه و بودجه آمادگی دارد با توجه به نیاز 3000 تا 5500 دستگاهی کشور به ون پایه گاز سوز، با ارائه برنامه ای، تمامی نیاز کشور در این بخش را پاسخ داده و به این میزان از ظرفیت در تولید دست یابد.

 

واگن هود


کامیون واگن هود ارتقا یافته در سال جاری به بازار عرضه می شود

مدیرعامل ایران خودرو دیزل همچنین به رشد 30 درصدی تولید در این شرکت در سال 98 اشاره کرد و اظهار داشت : ایران خودرو دیزل در سال گذشته با تلاش و جبران برخی عقب ماندگی ها در حوزه تولید ، در مسیر رشد تولید قرار گرفت و در نیمه دوم سال گذشته رشد 30 درصدی تولید را نسبت به مدت مشابه سال قبل رقم زد.

زالی در ادامه از جایگزینی و افزایش برخی محصولات جدید در سبد تولیدات ایران خودرو دیزل خبر داد و عنوان کرد : کامیون واگن هود ارتقاء یافته با انجام برخی تغییرات و افزایش سهم داخلی سازی در سال 99 به بازار عرضه می شود.

 

محمد زالی



عرضه فیلتر جذب دوده با 30درصد ساخت داخل در خرداد 99

وی در پایان با توجه به الزام نصب فیلتر جذب دوده بر روی خودروهای تجاری ، از آغاز داخلی سازی این قطعه و عرضه آن در سال جاری خبر داد و خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی محصولات ایران خودرودیزل مجهز به فیلتر جذب دوده است در حالی که با آغاز داخلی سازی فیلتر جاذب دوده در این شرکت تا خرداد ماه سال جاری به 25 تا 30 درصد ساخت داخل در این قطعه نیز دست خواهیم یافت.

 

خبرنگار: زهرا حریری

کد خبر 121653

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha