111 قطعه خودرو در سال 99 داخلی سازی می شود

پرشین خودرو: گروه صنعتی ایران خودرو تصمیم دارد تا در سال جاری، 111 قطعه خودروهای تولیدی این گروه خودروسازی را داخلی سازی کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، داخلی سازی 111 قطعه در سال جهش تولید و کاهش ارزبری 151 میلیون یورویی، هدف گروه صنعتی ایران خودرو برای امسال در نهضت داخلی سازی قطعات است.

براساس این گزارش، در سال گذشته مسیر نهضت داخلی سازی قطعات ایران خودرو مشتمل بر شش فعالیت عمده بوده است که با تشکیل کمیته ساخت داخل و برگزاری 20 جلسه برای پیشبرد برنامه مرتبط استارت شد.

گروه ایران خودرو با تدوین و ارائه سیاست های تشویقی برای قطعه سازان، و تشکیل کمیته جایگزینی واردات برای جلوگیری از خرید خارجی به ادامه این مسیر پرداخت تا جائیکه موفق به بومی سازی 43 قطعه و 8 آیتم مواد اولیه و کاهش ارزبری به ارزش 58 میلیون یورو شد.

 

نهضت داخلی سازی ایران خودرو



خاطرنشان می شود: همکاری در 29 پروژه خودکفایی با مشارکت 9 شرکت صنایع دفاع نیز در سال 98 محقق شد و در نهایت شاهد ساخت داخل ابزارآلات مورد نیاز شبکه خدمات پس از فروش و صرفه جویی به ارزش 12.7 میلیارد تومان در مسیر نهضت داخلی سازی قطعات گروه صنعتی ایران خودرو برای سال رونق تولید بودیم.

کد خبر 122126

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha