یوتیوبر آمریکایی در پی «فراری F40» پسر صدام حسین!

پرشین خودرو: به تازگی اخباری منتشر شده است که نشان می دهد یکی از یوتیوبرهای مشهور آمریکایی در پی دست یافتن به اطلاعاتی بیشتر از مکان نگهداری فراری متعلق به «عدی حسین» پسر دیکتاتور سابق عراق است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، راتاروزا Ratarossa از یوتیوبرهای مشهور و علاقمند به خودروهای فراری، به تازگی به اخباری از مکان نگهداری یکی از خودروهای باارزش فرزندم صدام حسین در عراق دست پیدا کرده است.

عدی حسین فزرند صدام از آقازاده های خاص عراق در دوره صدام شناخته می شود که خلق و خوی عجیبی داشت، عیاشی و ولخرجی های عدی به حدی بود که توانست به دست مایه ساخت فیلمی از داستان زندگی وی توسط کارگردان هالیوودی تبدیل شود.

 

فراری اف 40 صدام



یکی از محبوب ترین سرگرمی های عدی، جمع آوری خودروهای باارزش و کلاسیک دنیا بود. عدی با گماشتن کارشناسان خودروهای کلاسیک با شناسایی خودروها در اقصی نقاط جهان، به جمع آوری و انتقال آنها به پارکینگ خود اقدام می کرد.

 

فراری اف 40



روزنامه نیویورک تایمز در گزارشی نوشت: مجموعه خودروهای عدی حسین بالغ بر 1000 دستگاه خودرو از برندهای مختلف بود که البته بسیاری از آن ها به دست وی آتش زده شد و از بین رفت.

 

فراری پس صدام



عدی در سال 2003 و زمان حمله آمریکا به عراق، به فدائیان خود دستور می دهد تا برای اینکه خودروها به دست آمریکایی ها مصادره نشود، آنها را آتش بزنند اما بر اساس تصاویر موجود، گویا یکی از این فدائیان صدام مسئولیت خود را به خوبی انجام نداده است و این فراری اف 40 باارزش در جایی مخفی و ناشناس نگهداری می شود.

 

فراری اف 40 پسر صدام حسین



با وجود اینکه از مکان نگهداری خودرو اطلاع دقیقی در دسترس نیست اما عده ای مدعی هستند که این فراری در اربیل عراق نگهداری می شود و چندی پیش نیز یک ویدئو از تردد این خودرو در فیس بوک منتشر شد.

برخی نیز می گویند این فراری توسط یک کلکسیونر عراقی خریداری شد و تا زمان مرگ وی در گاراژی شخصی نگهداری می شده است.

 

فراری اف 40 پسر صدا حسین



هر چند اطلاعات بیشتری در خصوص این خودروی باارزش در دسترس نیست اما آنچه از تصاویر قابل مشاهده است، نشان می دهد که خودرو در وضعیت مطلوبی قرار ندارد و برخی قطعات آن مفقود شده است.

این موارد نشان می دهد که خریدار احتمالی این خودرو برای بازسازی آن کار آسانی پیش رو نخواهد داشت.

 

فراری پسر صدام حسین



یادآور می شود، فراری اف 40 یکی از نسخه های باارزش فرای برای مجموعه داران خودروهای کلاسیک است که آخرین بار، در ماه گذشته و پس از آتش سوزی عجیب یک دستگاه اف 40 در موناکو، تا مدتی بر سر زبان علاقمندان دنیای خودرو بود.

 

خبرنگار: فرشید آصفی

کد خبر 122189

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha