دومین نمایش خودرو پروژه 132 در ایران خودرو + تصاویر

خودروی سدان ایران خودرو موسوم به پروژه 132 برای بار دوم از سوی این شرکت خودروسازی به نمایش درآمد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، پروژه کی132 ایران خودرو که برای اولین بار در حضور رئیس جمهوری و در دهه فجر به نمایش درآمده بود، امروز و برای دومین بار در محل این شرکت و در حضور جمعی از مدیران، قطعه سازان داخلی و اصحاب رسانه به نمایش گذاشته شد.

 



هر چند تصویربرداری از این خودرو به دلیل محدودیت های اعمال شده از سوی ایران خودرو به خوبی امکان پذیر نبود اما می توان با توجه به تصاویر ثبت شده به کلیات ظاهری این خودرو پی برد.

 



سدان ایران خودرو که فعلا با نام پروژه کی 132 شناخته می شود با همکاری بیش از 90 درصدی قطعه سازان داخلی به تولید خواهد رسید.

 



بر اساس اطلاعات موجود، این محصول با پیشرانه EC5 به بازار می آید که با حجم ۱٫۶ لیتر، ۱۱۵ اسب بخار را با گشتاور ۱۵۰ نیوتن متر تولید می کند و به فناوری زمان بندی هوشمند سوپاپ ها مجهز است. جعبه دنده ۵ سرعته دستی BE4 ارتقا یافته در این نسخه K132 نصب می شود و در نسخه اتوماتیک شش سرعته، از پیشرانه TC7 پلاس با حجم ۱۶۴۶ سی سی استفاده خواهد شد.

 



سدان کی 132 در نسخه پایه به دو کیسه هوا، سیستم کنترل پایداری، کروز کنترل، محدودکننده سرعت، نمایشگر لمسی، فرمان کمکی برقی، سنسور پارک و دوربین عقب، چراغ روشنایی روز، سنسور نور و باران، تریم داخلی پارچه، کامپیوتر سفر و… مجهز است. نسخه های فول آپشن این محصول به کیسه هوای جانبی جلو، سانروف، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک و… مجهز خواهد بود.

 



سدان K132 از اواخر سال جاری به مرحله فروش خواهد رسید و ابتدا در نمونه دنده ای ۱۱۵ اسب بخار به مشتریان تحویل داده می شود.

 

 



کد خبر 123843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha