کوییک آر پلاس پاسخ پارس خودرو به نیاز بازار بود / ارتقای آپشن های کوییک آر در سایپا یدک

معاون کیفیت پارس خودرو مهمترین دلیل معرفی کوییک آر پلاس را تبعات آپشنال کردن خودر در بازار آزاد و مراکز غیر معتبر معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، بهنام خلج با بیان این مطلب گفت: آپشنال سازی در بازار توسط مشتریان هم هزینه بالایی به مشتریان تحمیل می کرد هم موجب کاهش ایمنی خودرو و ابطال گارانتی می شد چرا که در موارد بسیاری اعمال تغییرات در سیستم الکتریکال خودرو، خسارت های جبران ناپذیری به مالکان وارد می کرد.

 

بهنام خلج



خلج افزود: پس از معرفی خودرو کوییک و کوییک آر، درخواست هایی را از سوی مشتریان دریافت کردیم که شامل اضافه کردن آپشن های جدید بود و از آنجا که بازار هدف این محصول به دلیل طراحی خودرو، قشر جوان کشور بود، پارس خودرو تصمیم به افزایش سطح امکانات و آپشن های کوییک آر گرفت که در نهایت به کوییک آر پلاس ختم شد.

 

بیشتر ببینید:

گزارش تصویری معرفی کوییک آر پلاس در پارس خودرو

وی اظهار داشت: بر اساس بازخوردهایی که از مشتریان و ارزیابی های سازمان های مربوطه دریافت کرده ایم گواهی بر جایگاه مناسب کوییک در مسائل کیفی است.

 

کوییک آر پلاس



در ادامه برنامه معرفی کوییک آر پلاس، معاون مهندسی پارس خودرو تصریح کرد: پروژه کوییک آر پلاس در آبان ماه سال گذشته کلید خورد و پس از طراحی این محصول در آذر ماه اقدام به تکمیل قطعات کردیم و در نهایت در بهمن ماه سال ۹۸ نمونه اولیه این خودرو تولید شد.

شهریار طهماسبی افزود: پس از اتمام مراحل استاندارد سازی و تامین قطعات لازم، تولید انبوه این محصول ازاردیبهشت ماه سال جاری با تیراژ 20 دستگاه در روز آغاز شد ضمن اینکه برنامه ریزی های لازم برای تولید ۴۰ دستگاه در روز نیز هم زمان انجام شده است که این آمار در آینده ای نزدیک به 100 دستگاه در روز خواهیم رسید.

 

شهریار طهماسبی



طهماسبی در این مراسم اعلام کرد: مشتریانی که خودروهای کوییک آر را خریداری کرده اند می توانند با حضور در نمایندگی های سایپایدک بخشی از آپشن های کوییک آر را که امکان نصب آن وجود دارد، نصب کنند.

وی افزود: این آپشن ها نظیر دودی کردن شیشه، کف پوش، مالتی مدیا و بخش دیگری ازخدمات خواهد بود که پس از نصب در نمایندگی های سایپا بدک، مسئولیت فنی آن نیز با شرکت سایپا یدک خواهد بود.

کد خبر 123992

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha