تحویل 20 هزار محصول ایران خودرو با مدل96

پرشین خودرو:با فراهم كردن الزامات پلیس برای تحویل خودروهای تولیدی به مشتریان با مدل سال96، گروه صنعتی ایران خودرو موفق شد تا نیمه اول دی ماه بیش از 20 هزار دستگاه خودرو در شبكه فروش و توزیع، تحویل مشتریان دهد.

به گزارش «پرشین خودرو»، شهریورماه امسال پلیس راهور ناجا بخشنامه ای صادر كرد كه براساس آن خودروسازان می توانستند با اجرای دستورالعمل های مشخص نسبت به ارتقا مدل خودروهای تولیدی اقدام كرده و محصولات خود را در زمستان 95 با مدل 96 تحویل مشتریان بدهند.


گروه صنعتی ایران خودرو پس از اطلاع از فراهم آمدن این امكان، در مدت زمانی كوتاه موفق شد دستورالعمل های جدید پلیس راهور ناجا را به صورت كامل اجرا كرده و مدل خودروهای تولید خود را به سال 96 ارتقا دهد.


برمبنای این گزارش، تغییر محل حك مشخصات اصالت خودرو از محفظه موتور به داخل كابین از اقدامات اصلاحی مورد نظر پلیس بود كه ایران خودرو توانست با اقدام به موقع برای كلیه محصولات و در کلیه خطوط بدنه سازی ،‌ مجوز صدور سند با مدل 96 را اخذ كند.


تحویل خودرو با مدل96 در سه ماه پایانی سال 95 اقدامی بی سابقه است كه امسال تاکنون فقط از سوی گروه صنعتی ایران خودرو انجام شده و این شركت تنها خودروسازی است كه توانسته این مجوز را برای كلیه محصولات خود دریافت كند.

 

کد خبر 65592

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • علی ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۱۰/۱۵
    1 0
    بازم تبلیغه...شما به جای دادن 20 هزار خودرو مدل 96..خودروهایی که در یک ماهه گذشته مردم ثبت نام کردند را تحویل دهید...تبلیغ یا...!