کد خبر 81340
۶ مهر ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۲
نسل جدید MG6 رونمایی شد

پرشین خودرو: همانطور که پیش از این گفته می‌شد، شرکت خودروسازی MG در حال کار بر روی نسل جدید سدان MG6 با تغییراتی اساسی در ظاهر و باطن آن است.

به گزارش پرشین خودرو، حال این خودروساز چینی در آخرین تحرکات رسانه‌ای خود، به طور رسمی از نسل کاملا جدید سدان MG6 رونمایی کرده است که در ادامه سعی داریم مروری کوتاه بر روی آن داشته باشیم.
احتمالا می‌دانید که شرکت خودروسازی MG چند سالی می‌شود به کمپانی خودروسازی "سایک موتور" چین اضافه شده و همچنین خط تولید آن هم از انگلستان به کشور چین منتقل شده است تا دیگر شاهد خودروهای اصیل MG از کشور انگلستان نباشیم، اما همچنان خیلی‌ها سعی دارند برند MG را یک شرکت خودروساز انگلستانی معرفی کنند. در هر صورت، این خودروساز دو رگه چینی/انگلستانی از جدیدترین نسل MG6 رونمایی کرده است که در طراحی ظاهری آن شاهد پیشرفت‌های بسیار چشمگیری هستیم که طبق اعلام شرکت سازنده، نسخه نهایی آن برای تولید آماده شده و قرار است که در سال جاری وارد بازار چین و سپس در سال آینده میلادی وارد بازار انگلستان شود که در کنار این دو بازار بزرگ جهان، دیگر بازارهای جهانی را هم درست همانند نسل قبل در بر خواهد گرفت.
در طراحی ظاهری این خودرو، می‌توان شاهد یکسری الگوهای طراحی آشنا بود که پیش از این بر روی کراس اوور MG ZS هم مورد استفاده قرار گرفته است، همچون چراغ‌های پیشانی و جلوپنجره مشبک اتومبیل که داخل آن را زنبوری‌های کرومی رنگ به شکل دانه دانه پر کرده است، اما در مجموع ظاهر این خودرو بسیار جذاب شده و همچنین با استفاده از ورودی‌های هوا در اطراف سپر با نوار کرومی رنگ در حاشیه آن، باعث شده است تا طراحی ظاهری این خودرو اسپرت و هیجان انگیز به نظر برسد.
علاوه بر این، در داخل کابین اتومبیل هم شاهد یک طراحی خلوت هستیم که کلیدهای سیستم صوتی آن به داخل صفحه نمایشگر اتومبیل و یا بر روی غربیلک فرمان منتقل شده است و همچنین روکش‌های قرمز و مشکی رنگ اتومبیل باعث شده است تا یک فضای جذاب و شاداب همچون ماشین‌های اسپرت در داخل کابین MG6 بدست آید.
در خصوص مشخصات فنی این اتومبیل هم اطلاعات محدودی ارائه شده است و تنها می‌دانیم که این خودرو از یک پیشرانه توربوشارژر 1.5 لیتری در زیر کاپوت خود استفاده می‌کند که دارای 170 اسب بخار قدرت بوده و از طریق یک جعبه دنده 6 سرعته دستی و یا جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دوکلاچه، نیروی خود را به سمت چرخ‌های محرک جلو ارسال می‌کند.

کد خبر 81340

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha