برخورد مرگبار مینی‌بوس با تراکتور در مسیر میامی-مشهد

پرشین خودرو: مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد گفت: 2 نفر در پی برخورد یک دستگاه مینی‌بوس با تراکتور در مسیر میامی-مشهد جان باختند و 6 نفر نیز مجروح شدند.

به گزارش پرشین خودرو، و به نقل از پایگاه خبری 125، حسن جعفری در شرح جزئیات این خبر افزود: این حادثه شامگاه جمعه، در کیلومتر 18 جاده میامی به مشهد، در حالی روی داد که خودروی مینی‌بوس 11 سرنشین داشت.

وی ادامه داد: به دنبال برخورد خودروی مینی‌بوس با تراکتور، مینی‌بوس از مسیر اصلی منحرف و واژگون شد.

مدیرعامل آتش‌نشانی مشهد همچنین از برخورد یک دستگاه سواری 405 با خودروی واژگون‌شده مینی‌بوس در جاده خبر داد و افزود: با اعلام این سانحه به سامانه تلفنی 125 مشهد، بلافاصله تیم‌های امداد و نجات و پیشگیری از حریق ایستگاه شماره 49 آتش‌نشانی روانه محل حادثه شدند.

جعفری اظهار کرد: بر اثر این سانحه رانندگی، 2 نفر از سرنشینان مینی‌بوس در کابین خودرو محبوس و بر اثر شدت جراحات جان باختند و 4 نفر از سرنشینان مینی‌بوس، راننده میان‌سال تراکتور و راننده سواری پژو 405 نیز مصدوم شدند.

وی با بیان اینکه «علت حادثه در دست بررسی است»، خاطرنشان کرد: ماموران آتش‌نشانی با حضور بهنگام در محل حادثه ضمن پیشگیری از حریق احتمالی به‌واسطه نشت سوخت از خودروها و برقراری ایمنی در محل، نسبت به رهاسازی حادثه‌دیدگان از میان کابین به‌هم‌پیچیده خودروی مینی‌بوس اقدام کردند.

کد خبر 82351

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha