با نسخه ویژه کیا «پیکانتو» آشنا شوید

پرشین خودرو: اوایل سال 2017 میلادی، یعنی دی ماه سال گذشته شرکت خودروسازی کیا از جدیدترین نسخه "پیکانتو" رونمایی کرد و توانست بازار فروش خود را به خوبی تقویت کند.

به گزارش پرشین خودرو، حال این خودروساز کره‌ای برای حضور موفق‌تر خود در بازار بریتانیا، نسخه ویژه "X-Line" را آماده عرضه به مشتریان کرده است که برای داشتن هریک از آنان، نیاز به پرداخت 12 هزار و 595 پوند خواهید داشت که درعوض پرداخت این هزینه، یک خودروی هاچ بک جذاب با پیشرانه قوی‌تر 1.25 لیتری و همچنین ابعاد بزرگ‌تر نصیبتان خواهد شد.

درحالی که انتظار می‌رفت نسخه ویژه کیا پیکانتو یک هاچ بک اسپرت باشد، شرکت سازنده با افزایش 15 میلی متری ارتفاع این خودرو نسبت به زمین، استفاده از رینگ‌های جدید بزرگ‌تر، پدال‌های آلومینیومی، دوربین دید عقب، چراغ‌های پیشانی جدید و همچنین استفاده از یک غربیلک فرمان D کات که نمونه آن را در خودروی کیا اسپورتیج نسل جدید شاهد هستیم، سعی کرده است تا محصول جدید خود را به سبک ماشین‌های شاسی بلند آماده کند، اما با ابعاد و اندازه بسیار کوچک که برای محیط‌های شهری مناسب خواهد بود و همچنان در رده ماشین های هاچ بک قرار می گیرد.

علاوه بر این، ویژگی‌های منحصربه فرد طراحی این خودرو می‌تواند استفاده از خطوط و الگوهای طراحی سبز رنگ در قسمت‌های مختلف بدنه از جمله قاب اطراف مه شکن‌ها، زنبوری‌های داخل جلوپنجره، بر روی گلگیر عقب، پنل داخلی درب‌ها و یا حتی دوخت‌های روکش فرمان باشد که در صورت عدم علاقه مشتریان به رنگ سبز، می‌توان از رنگ "نقره‌ای" در قسمت‌های ذکر شده استفاده کرد تا ترکیب رنگ منحصربه فرد این خودرو حفظ شود.

در داخل کابین، شما یک سیستم سرگرمی جدید با صفحه نمایشگر 7 اینچی لمسی خواهید داشت که دسترسی شما به رادیو دیجیتال DAB، بلوتوث، اپل کارپلی و یا آندروید را فراهم می‌سازد. علاوه بر این، بر روی لوازم داخل کابین اتومبیل از روکش‌های چرمی مصنوعی استفاده شده، پدال‌های اتومبیل آلومینیومی بوده، از قطعات کرومی برای ساخت دستگیره درب اتومبیل استفاده شده و همچنین در ادامه می‌توان به سیستم تهویه مطبوع اتوماتیک کابین، ورود بدون کلید و سیستم کروز کنترل اشاره داشت که به عنوان تجهیزات استاندارد این اتومبیل به شمار آمده و با پرداخت تنها 12 هزار و 595 پوند در اختیار مشتریان قرار می‌گیرد.

با بالا زدن کاپوت اتومبیل هم به یک پیشرانه چهار سیلندر 1.25 لیتری خواهیم رسید که دارای حداکثر خروجی قدرت 83 اسب بخاری و گشتاور 122 نیوتن متری بوده و می‌تواند با استفاده از یک جعبه دنده 5 سرعته دستی، نیروی خود را به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل ارسال کند، هرچند ناگفته نماند که مشتریان با پرداخت 650 پوند هزینه بیشتر، می‌تواند جعبه دنده 4 سرعته اتوماتیک را سفارش دهند.

کد خبر 88430

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha