کد خبر 93297
۲۰ فروردین ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۱
میراث سانگ یانگ از ابتدا تا امروز

پرشین خودرو: سانگ یانگ یکی از معتبرترین سازندگان خودرو در کره جنوبی است، این اعتبار از مهندسی با کیفیت سانگ یانگ است که از سال 1954 تا امروز ادامه داشته است.

به گزارش پرشین خودرو، از سال 1980، شرکت سانگ یانگ با مهندسی بی نظیر خود، پیشرو در ساخت خودروهای چهارچرخ محرک است. اولین خودروهایی که با این برند عرضه شدند کوراندو و موسو بوده اند.
در سال 2000، شرکت سانگ یانگ طیف وسیعی از خودروهای SUV شامل رکستون، کایرون، اکتیون، کوراندو و اکتیون اسپرت و اولین خودروی سدان لوکس کره ای به نام چیرمن را عرضه می کرد.
در سال 2015 خودروی تیوولی عرضه شد که خط مشی جدید طراحی خودرو های سانگ یانگ را معرفی کرد. در سال 2017 آخرین فیس لیفت کوراندو و همچنین نسل جدید شاسی بلند سایز بزرگ و لوکس رکستون معرفی و عرضه شد.
خودرو دوستار محیط زیست کوراندو C، اولین خودروی با شاسی یکپارچه و محور جلو این کمپانی بود. خودروی کوراندو نقطه عطف این کمپانی و قدیمی ترین خودروی کره در بازارهای جهانی است.

 


خودروی رکستون G4 اولین خودرو با شاسی چهار لایه فولادی در کلاس خود می باشد که در کنار لوکس بودن، قابلیت های آفرود آن علاقه مندان به خودروهای SUV را شیفته خود کرده است.
تمرکز این شرکت با مهندسی جهانی خود، بر روی ساخت موتورهای کوچک سازگار با محیط زیست ولی پرتوان با قابلیت رقابت جهانی است که دارای استاندارد EURO6 می باشند.
سانگ یانگ کماکان به گسترش بازار خود در جهان ادامه می دهد. خودروهای سانگ یانگ از طریق 1652 نمایندگی در 115 کشور دنیا عرضه می شود. سانگ یانگ برای تقویت خود در اروپا، منطقه ای که صنعت خودرو را رهبری می کند، دفاتر اصلی زیادی در شهر های استراتژیک اروپایی تاسیس کرده است.
سانگ یانگ بر روی بازارهای در حال توسعه مانند آمریکای مرکزی و جنوبی، اروپای شرقی، استرالیا، هند و چین که بزرگترین بازار خودرو در دنیا را دارا هستند، توجه ویژه ای دارد.
سانگ یانگ کماکان به تقویت سلطه خود در بازارهای SUV با وجود نسل چهارم خودروی رکستون، موسو اسپرت، کوراندو نوبل، توریسمو، تیوولی و تیوولی XLV ادامه می دهد.

کد خبر 93297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha