رونمایی از کراس اوور چری تیگو5 با تغییرات جدید + تصاویر، جزئیات و قیمت

پرشین خودرو: کراس اوور تیگو5 چری که با فروش 30 هزار دستگاهی یکی از پرفروش ترین خودروهای این رده به شمار می رود، برای سال 97 با تجهیزات جدید معرفی و رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، روز گذشته از تیگو5 مدل سال 1397 که تغییراتی را در آپشن ها و کابین خود تجربه کرده است در مراسمی رونمایی شد.

 



مدیران خودرو که شریک تجاری چری در ایران شناخته می شود، از مدل به روز شده تیگو5 در حالی پرده برداری کرد که یک سال و اندی از رونمایی نسخه فیس لیفت آن در بازار ایران می گذرد و در این مورد می تواند الگوی مناسبی برای خودروسازان داخلی باشد.این نسخه جدید از تیگو5 با تغییرات کمی برای سال 97 به بازار معرفی شده است که مهمترین تغییر که البته بسیار نیز جذاب است مربوط به مونیتور 10 اینچی خودرو می شود.

 

 



از دیگر آپشن هایی که به مدل 97 تیگو5 افزوده شده است می توان به GPS، رادار جلو و عقب، چراغ خوش آمدگویی روی درب ها و تنظیم دیجیتالی دریچه های کولر اشاره کرد.

 

 

 



این خودرو از بعد فنی و طراحی ظاهری هیچ تغییری نکرده است.

 

 

 

 



تیگو5 مدل 97 از صبح امروز در سبد فروش چری قرار می گیرد و علاقه مندان می توانند با مراجعه به نمایندگی های مجاز مدیران خودرو یا وبسایت شرکت چری نسبت به خرید این محصول اقدام کنند.

چری تیگو5 که از ساعاتی دیگر فروش آن آغاز خواهد شد در دو نسخه اکسلنت و لاکچری عرضه می شود که برای اکسلنت مبلغ 115 میلیون تومان و ورژن لاکچری قیمت 109 میلیون و 500 هزار در نظر گرفته شده است.

 

کد خبر 93751

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha