زمان آغاز پیش فروش جک J4 اعلام شد +جزئیات

پرشین خودرو: کرمان موتور که به عنوان شریک تجاری برند جک در ایران شناخته می شود، زمان آغاز پیش فروش جدیدترین خودروی این برند در بازار ایران را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سدان جک جی4 که نخستین بار در نمایشگاه خودرو کرمان رونمایی شد و مورد توجه بازدیدکنندگان قرار گرفت، از روز 20 خرداد ماه سال جاری در سبد فروش کرمان موتور قرار می گیرد.

جک جی4 قرار است با پیشرانه ۱٫۵ لیتری ۱۰۳ اسب بخار و ۱۴۶ نیوتون متر گشتاور به دست مصرف کنندگان برسد. گیربکس CVT که قابلیت تعویض دنده مصنوعی، حالت برفی و اسپرت در آن وجود دارد، توان این خودرو را به چرخ های جلو منتقل می کند.

 



از جمله آپشن ها و امکاناتی که قرار است در این خودرو وجود داشته باشد می توان به فرمان کمکی برقی رینگ ۱۵ اینچی ۸ پر، سیستم اعلام فشار باد لاستیک TPMS، شیشه ها و آینه های جانبی برقی، دو کیسه هوا، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروزکنترل، سیستم صوتی با ۶ بلندگو، سنسور پارک عقب، کامپیوتر سفر،چراغ بدرقه،مه شکن جلو و عقب، ترمز جلو دیسکی خنک شونده و عقب کاسه ای ABS + EBD و کنترل سیستم صوتی از روی فرمان اشاره کرد که تا کنون از سوی کرمان موتور اعلام شده است.

 



یکی از نقاط قوت این محصول را می توان شاسی استاندارد جی4 معرفی کرد.در بدنه جک جی4 مطابق با استانداردهای روز اروپا، از فولاد فوق مقاوم استفاده شده است که این پنل های فولادی مستحکم و حرارت دیده باعث ایمنی و استحکام بیشتر خودرو شده است.

 

 

جک جی4 در بازار رقبایی از شرکت های مختلف را پیش روی خود دارد که می توان به خودروهای فاو بسترن B30، بی‌وای‌دی F3، برلیانس H330 و ام‌جی 360 اشاره کرد.



طبق اعلام رسمی کرمان موتور، پیش فروش جک جی4 از 20 خرداد ماه آغاز می شود و علاقمندان برای ثبت نام این محصول می توانند به نمایندگی ها یا وبسایت کرمان موتور مراجعه کنند.

کد خبر 96443

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha