کد خبر 96455
۸ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۳
مدل جدید خودروی مرسدس بنز در بازار آمریکا

پرشین خودرو: مدل جدید خودروی سدان مرسدس بنز AMG E۵۳ در بازار ایالات متحده آمریکا با پیشرانه ۶ سیلندر توربو شارژ و سیستم برق ۴۸ ولتی رونمایی شد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل از وب سایت motor 1، به نظر می رسد که شرکت دایملر آلمان با معرفی این مدل جدید ۲۰۱۹، تمامی مدل های سری AMG ۵۳ مرسدس‌بنز معرفی شده در بازار آمریکا را تکمیل کرد.

این خودروی جدید سدان به پیشرانه ۶ سیلندر خطی ۳ لیتری توربوشارژ و سیستم برقی ۴۸ ولتی و همچنین سیستم تمام چرخ محرک ۴MATIC+ مجهز است.

 

بنز


این خودرو همچنین به سیستم برقی EQ Boost مجهز است که نخستین بار در مدل ۲۰۱۷ سری اس مرسدس بنز استفاده شد. موتور این خودروی شکیل و زیبا دارای قدرت ۴۲۹ اسب بخار و ۵۲۰ نیوتن متر تولید گشتاور است. مرسدس بنز AMG E۵۳ به لطف سیستم برقی EQ Boost خود، ۲۱ اسب بخار و ۲۵۰ نیوتن متر گشتاور اضافه نیز نیرو تولید می کند.

داخل این خودرو نیز با صندلی و فرمان مخصوص AMG، پنل دیجیتال فرمان و صفحه نمایش ۱۲.۳ اینچی به منظور سرگرمی و سیستم اطلاعات و ردیابی سرنشینان خودرو و همچنین تزئینات فیبر کربن طراحی و مزین شده است.

این خودرو که احتمالا در اواخر سال جاری ۲۰۱۸ میلادی وارد بازار خودروی ایالات متحده آمریکا می شود، با قیمت پایه ۷۵ هزار دلار به فروش خواهد رسید.

کد خبر 96455

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha