کد خبر 96555
۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۱۶
پروازهای چارتر به مسیرهای پرتردد محدود شود

پرشین خودرو: عضو کمیسیون عمران مجلس، بر ضرورت محدودسازی پروازهای چارتری به مسیرهای پرتردد تاکید کرد.

به گزارش پرشین خودرو به نقل ازخانه ملت، سیدهادی بهادری با اشاره به برخی نارضایتی ها از عملکرد ایرلاین ها، گفت: متاسفانه اعمال قیمت های بالا برای برخی سفرهای هوایی مشکلاتی را برای مردم ایجاد کرده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه شناور شدن قیمت بلیت هواپیما و چارتر بودن آن هر کدام تبعاتی در بر داشته است، افزود: زمانی که شناور شدن نرخ بلیت و چارتر شدن پرواز با هم اختلاط پیدا می کند ممکن است مشکلات مردم پیچیده تر نیز شود.

قیمت بلیت هواپیما در همه جای دنیا شناور است

بهادری با تاکید بر اینکه با بحث شناور شدن قیمت ها مخالف نیستیم، تصریح کرد: در همه دنیا قیمت بلیت شناور بوده و نرخ ها به زمانی که فرد بلیت را خریداری می کند ارتباط دارد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه بلیت های چارتری مشکل ساز شده اند، گفت: متاسفانه تعدادی دلال واسطه گری کرده و با خرید بلیت ها و فروش آن در بازار سیاه مشکلات عدیده ای ایجاد کرده اند که در این رابطه حتی شاهد بوده ایم که در پروازی یک صندلی به دو نفر فروخته شده یا در یک پرواز 50 مسافر اضافه به فرودگاه آمده اند.

هواپیما

 


پروازهای چارتری به شدت قیمت ها را دستخوش تغییر کرده است

وی با تاکید بر اینکه پروازهای چارتری به شدت قیمت ها را دستخوش تغییر کرده است، افزود: مقابله با نرخ های نجومی بلیت هواپیما نیازمند تشدید نظارت ها است.

بهادری ادامه داد: به عقیده بنده در مسیرهایی که مردم با محرومیت های بسیاری مواجه هستند نباید فضا برای جولان چارتری ها باز باشد.

این نماینده مردم در مجلس دهم، با بیان اینکه تاکنون بارها جلساتی در خصوص نرخ بلیت هواپیما و پروازهای چارتری در کمیسیون عمران مجلس برگزار شده است، تصریح کرد: در این جلسات بحث های بسیاری صورت گرفته اما تاکنون تصمیم قطعی در خصوص حذف پروازهای چارتری یا لغو نرخ بلیت شناور صورت نگرفته است.

عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی، با بیان اینکه تاکنون تذکرات بسیاری به سازمان هواپیمایی در خصوص نرخ ایرلاین ها داده شده است، گفت: پیشنهاد ما برای رفع این معضل در صنعت هوایی کشور این است که چارتر باید به مسیرهایی محدود شود که پرواز زیاد است از این رو چارتر شدن بلیت ها در مسیرهایی که پرواز کم است مردم را دچار سرگردانی می کند./

 

کد خبر 96555

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha