«ب ام و» یک مرکز تحقیقاتی بزرگ در پکن راه اندازی می‌کند

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی BMW برای نشان دادن اهمیت خود به بازار چین، یک مرکز تحقیقاتی در شهر پکن راه اندازی خواهد کرد.

به گزارش پرشین خودرو، کشور چین به عنوان بزرگ‌ترین و پرجمعیت‌ترین کشور جهان، بزرگ‌ترین بازار اتومبیل جهان را هم در اختیار دارد و همین موضوع باعث شده تا شرکت‌های بزرگ خودروسازی به دنبال سهم خواهی در کشور چین باشد. حال شرکت خودروسازی BMW به عنوان یکی از بزرگ‌ترین فعالان خارجی در کشور چین، به دنبال راه اندازی یک مرکز تحقیقاتی در شهر پکن است که می‌تواند برنامه‌های این خودروساز آلمانی را در کشور چین سرعت بخشیده و دوره‌های آموزشی متعددی در این مرکز برگزار کند. هرچند این مرکز به توسعه سیستم‌های رانندگی خودکار "ب ام و" نیز کمک خواهد کرد.
به گفته منابع خبری، این مرکز می‌تواند مسئولیت‌های مدیریتی شرکت خودروسازی BMW، مراکز تست و اعتبارسنجی و همچنین می‌تواند توسعه خدمات و سیستم‌های این شرکت را برعهده داشته باشد که تعداد کارکنان آن به صورت پیش‌فرض، حدود 1100 نفر تخمین زده می‌شود تا در این مرکز به توسعه برنامه‌های BMW کمک کنند.
رئیس هیئت مدیره کمپانی خودروسازی BMW اعلام کرد: کشور چین برای ما یک نیروی محرک نوآوری است و به توسعه بهتر ما بویژه در زمینه سیستم‌های محرک الکتریکی و همچنین هوشمندسازی محصولات کمک خواهد کرد. در حال حاضر ما به این موضوع فکر می‌کنیم که کشور چین بازار اصلی ما برای فعالیت و توسعه سیستم‌های جدید خواهد بود و ما انتظار داریم که افزایش فعالیت‌های تحقیقاتی ما در کشور چین و همکاری با شرکت‌های فناوری و اطلاعاتی، به توسعه بهتر و سریع‌تر ما کمک می‌کند.

کد خبر 96669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha