اسبهای بیشتر برای ب ام و X6!

پرشین خودرو: جی پاور، شرکتی فعال در حوزه تیونینگ خودرو که بیشتر سوژه‌هایش را از محصولات بی‌ام‌و انتخاب می‌کند، این سری هم به سراغ بی ام و X6 رفته و با انتخاب نسخه قدرتمند M این برند، به تقویت بخش‌های مختلف آن پرداخته است.

به گزارش پرشین خودرو، ب ام و X6 با حداکثر سرعت 300 کیلومتر بر ساعت ساخته شد. این بار به دستان توانمند تیونر معروف صنعت خودرو یعنی G پاور که به صورت اختصاصی محصولات بی.ام.و را در دستور کار خود قرار می‌دهد و گاهی اوقات یک تلنگر کوچک به محصولات دیگر شرکت‌های خودروسازی می‌زند.

 



حال این بار هم به سراغ بی.ام.و X6 M رفته و با یک سری بروزرسانی‌های ظاهری و باطنی، باعث افزایش قدرت و جذابیت آن به طور قابل توجهی شده و پس از این بروزرسانی‌ها، نام آن را "تایفون" انتخاب کرده است که خروجی قدرت آن می‌تواند شاسی بلند سوپراسپرت لامبورگینی اوروس را پشت سر بگذارد.

 



درقدم اول شاهد وجود پیشرانه‌ای 4.4 لیتری هشت سیلندر توربوشارژر توئین پاور هستیم که به طور استاندارد بر روی بی.ام.و X6 مورد استفاده قرار گرفته است، ولی حالا G-Power هم توربوشارژرهای قوی‌‌تر بر روی این موتور نصب کرده و هم اطلاعات موجود در واحد کنترل پردازشگر این اتومبیل را بهینه سازی کرده که در نهایت منجر به تولید قدرت 750 اسب بخاری و گشتاور 1000 نیوتن متری شده و این یعنی اینکه 175 اسب بخار قدرت بیشتر و همچنین 230 نیوتن متر گشتاور افزایش یافته نسبت به مدل‌های استاندارد این اتومبیل که در خروجی حداکثر سرعت این غول آلمانی را به مرز 300 کیلومتر بر ساعت رسانده است.

 



هرچند این میزان قدرت بیشتر از خروجی قدرت لامبورگینی اوروس به عنوان یکی از سریع‌ترین و قدرتمندترین شاسی بلندهای موجود در جهان است، ولی سقف سرعت آن به خودروی لامبورگینی اوروس نخواهد رسید.

 



علاوه بر این‌، ظاهر اتومبیل هم در پروژه تیونینگ "جی پاور" دستخوش تغییرات زیادی شده و در این پروژه، مجموعه سپر کاملا جدید به همراه قاب‌های فیبرکربی و ورودی‌های بزرگ‌تر هوا در نظر گرفته شده، بر روی کاپوت موتور هودهایی جدید قالب گیری شده، رینگ‌های 23 اینچی بر روی چرخ‌های جلو و عقب نصب شده، یک سیستم خروجی اگزوز تیتانیومی با چهار لوله اگزوز در عقب طراحی شده، گلگیرهای روی چرخ‌ها حجیم‌تر ساخته شده است تا جبران افزایش سایز رینگ‌ها باشند و همچنین G پاور برای شکل گیری دیفیوزر عقب و سایر قسمت‌ها از فیبرکربن استفاده کرده است.

 

کد خبر 97208

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha