کد خبر 97372
۲۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
نسل جدید بی وای دی e5 معرفی شد + تصویر

پرشین خودرو: کمپانی خودروسازی BYD در راستای گسترش و بهینه سازی خانواده الکتریکی خود، نسخه جدید e5 سدان را با چهره جدید و ابعاد بزرگ‌تر معرفی کرده است.

به گزارش پرشین خودرو، در روزهای گذشته، کمپانی خودروسازی BYD نسخه جدید سدان الکتریکی خود را معرفی کرد. خودروی سدان e5 که حالا نسل جدید طراحی BYD تحت عنوان "Dragon Face" را دریافت کرده و قرار است که از ماه اکتبر سال جاری میلادی مهمان جاده‌های کشور چین شود، هرچند می‌توان به صادرات و عرضه این محصول در سایر بازارهای جهانی امیدوار بود، اما در حال حاضر عرضه این محصول برای بازار کشور چین برنامه ریزی شده است.

 



در حال حاضر، مدل‌های فعلی BYD e5 با قیمت 140 هزار یوان در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت که تنها یک موتور الکتریکی 218 اسب بخاری با محدوده حرکت 400 کیلومتر با یکبار شارژ کامل باتری‌ها خواهد داشت، اما مدل‌های ارزان‌تر به نسخه جدید این اتومبیل اضافه شده و درمرحله اول نسخه جدید e5 با موتور 135 اسب بخاری و محدوده حرکت کمتر به مشتریان عرضه خواهد شد، اما بعد از چند ماه مشتریان می‌توانند نسخه‌های قوی‌تر این اتومبیل را در اختیار داشته باشند که متاسفانه اطلاعات دقیقی در رابطه با مدل‌های قوی‌تر این خودرو ارائه نشده و حتی نمی‌دانیم که با چه قیمتی عرضه می‌شود، اما قابل پیش بینی خواهد بود که اختلاف زیادی میان مدل‌های فعلی و مدل‌های جدید دیده نشود.

در پایان بد نیست بدانید که نسل جدید "بی وای دی e5 الکتریکی" با طول کلی 4700 میلی متر، عرض 1790 میلی متر، ارتفاع 1480 میلی متر و همچنین فاصله بین دو محور 2670 میلی متر ساخته شده است که نسبت به مدل قبل خود پیشرفت خوبی داشته و بزرگ‌تر شده است.

کد خبر 97372

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha