مشاور مدیرعامل و مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: ۲۵۰۲ دوچرخه سوار از فروردین ماه سال۹۹ تا پایان اسفندماه ۹۹ با مترو تردد کرده اند.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!