از امروز همزمان با ۱۲ مهر ماه رجیستری تلفن همراه فقط در مبادی ورودی کشور انجام خواهد شد.
سخنگوی گمرک گفت: از ۱۲ مهر ماه سال جاری رجیستر کردن تلفن همراه مسافری فقط در مبادی ورودی و به صورت حضوری با همراه داشتن مدارک خرید انجام میشود.
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!