مدیرعامل ایرانسل در نشست خبری پانزدهمین سالروز راهاندازی شبکۀ تلفن همراه ایرانسل، با اشاره به ثبت رکورد 16.8 پتابایت برای مصرف روزانۀ دیتا در شبکۀ این اپراتور، گفت: ایرانسل به دنبال ورود به نسل 5.5 تلفن همراه است.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!