پرشین خودرو: مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو گفت: در سال آینده دومین ثمره پسابرجام خودرویی را وارد بازار می کنیم و خودرو پژو301 با ساخت داخل بالای 50 درصد تولید خواهد شد.
عضویت در پرشین خودرو
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!
با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!