2500 سیسی

  • دلیل دپوی ۴۰۰دستگاه خودرو در مناطق آزاد چیست؟

    دلیل دپوی ۴۰۰دستگاه خودرو در مناطق آزاد چیست؟

    پرشین خودرو: طبق اعلام یک مقام مسئول در شورای عالی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی، حدود ۴۰۰ دستگاه از خودروهایی دپو شده مربوط به آن دسته از خودروهایی هستند که صاحبان آنها به منظور شماره‌گذاری و تردد مجاز در مناطق آزاد و طبق ضوابط مربوطه وارد کرده بودند، اما در این فاصله با تغییر ضوابط فنی واردات خودور و بی‌اطلاعی واردکنندگان از این مصوبه، خودروهایی وارد شدند که اکنون فاقد ثبت‌سفارش، کمتر و بالای ۲۵۰۰ سی‌سی و برخی ساخت آمریکا هستند که با شرایط جدید مجاز به ورود به سرزمین اصلی نخواهند بود.

عضویت در پرشین خودرو

با عضویت در کانال بله یا تلگرام، از اخبار خودرو باخبر شوید!