با دریافت خدمات خودرویی «امداد خودرو ایران»، سفری خاطره‌انگیز را تجربه کنید (+خدمات)

با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز تعطیلات و سفرهای نوروزی، «سرویس خودرو پیش از سفر» و دریافت خدمات فنی و استاندارد برای حفظ ایمنی و سلامت سرنشینان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است و دریافت به موقع این خدمات می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات فنی خودرو در هنگام سفر پیش‌گیری کرده و سفری خاطره‌انگیز را برای مسافران رقم بزند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، این روزها دغدغه‌ها و مشکلات فراوان زندگی در شهرهای بزرگ، فرصت بسیاری از امور روزمره مانند رسیدگی به موقع به سرویس‌های ادواری خودرو را از رانندگان سلب کرده است در حالی که یکی از نیازهای حیاتی و اساسی هر وسیله نقلیه‌ای، بازدید فنی و رسیدگی به موقع و تعویض قطعاتی است که اصطلاحا مصرفی نام دارند و بعد کارکرد مشخصی دچار فرسودگی شده یا کیفیت و کارایی اولیه خود را از دست می‌دهند.

در این میان بازدید فنی و اطمینان از سلامت فنی خودرو، پیش از سفر و دریافت سرویس و خدمات استاندارد، از الزاماتی است که بدون شک نقش اساسی در ایجاد حس اطمینان خاطر در هنگام سفرهای برون و یا درون شهری برای مالکان خودروها دارد.

البته برای انجام سرویس‌های دوره‌ای و بازدید فنی بخش‌های مختلف خودرو، راهکارهای متفاوتی وجود دارد. در واقع با فرا رسیدن زمان سرویس دوره‌ای یکی از راهکارها مراجعه به تعمیرگاه‌های سطح شهر است که به طور قطع مالک یا راننده باید زمان زیادی صرف رفتن به تعمیرگاه و ماندن در نوبت و دریافت خدمات دوره‌ای کند و همین مساله ضمن کوتاهی در انجام سرویس‌های دوره‌ای و نبود دانش کافی و یا امکان بروز مسائلی چون استفاده نکردن از قطعات اصلی و باکیفیت، می‌تواند باعث بروز خسارت‌ و تحمیل هزینه‌های سنگین قابل توجهی به خودرو شود.

از این رو یکی از مهم‌ترین اقدامات مالکان خودروها با نزدیک شدن به پایان سال و آغاز سفرهای نوروزی، آگاهی از خدمات و سرویس‌های دوره‌ای ناوگان امدادی خودروسازان است که می‌تواند مالکان خودرو را از مشکلات بعدی در امان نگه دارد.

جلوگیری از خسارت‌ و تحمیل هزینه‌های سنگین با خدمات پیش از سفر امداد خودرو ایران

بنابراین چنانچه از مالکان خودروهای ایران خودرو هستید و تصمیم به سفر با خودروی شخصی خود را دارید، بهتر است از صفر تا صد نکات ایمنی و فنی خودرو را با انجام «سرویس‌های پیش از سفر» شرکت امداد خودرو ایران بررسی کنید، چون هیچ چیز به مانند خرابی ناگهانی خودرو در هنگام سفر نمی‌تواند لذت سفر را از بین ببرد.

اما خدمات و سرویس‌های دوره‌ای و پیش از سفر امداد خودرو ایران شامل بررسی چه مواردی می‌شود؟ ایا سرویس‌های دوره‌ای صرفا شامل بازرسی، کنترل و تعویض قطعات مصرفی خودرو می‌شود یا اینکه سرویس دوره‌ای یک خودرو، کنترل کیلومتر و مدت زمان کارکرد روغن موتور، روغن گیربکس و فیلترهای روغن و هوا را نیز تحت پوشش دارد؟

اولین گام در بازرسی و سرویس دوره‌ای یک خودرو توسط  امداد خودرو ایران، کنترل کیلومتر و مدت زمان کارکرد روغن موتور، روغن گیربکس و فیلترهای روغن و هوا است. در واقع، سرویس دوره‌ای شامل تعویض روغن، فیلترها، لنت ترمز، شمع، تسمه تایم و هرزگردها است و تعویض هر کدام از این قطعات زمان مشخص و خاص خود را دارد و کم‌ترین زمان صرف شده و هزینه را برای مشتری به دنبال خواهد داشت.              

رفع نیاز مشتریان با سرویس حرفه‌ای خودرو در محل

البته گام بعدی پس از تعویض روغن و فیلترها، بازرسی تسمه‌های اتومبیل است این تسمه‌ها باید در سرویس‌های دوره‌ای کنترل شده و در صورت مشاهده ترک و هرگونه پارگی نسبت به تعویض آن‌ها اقدام شود چنانچه تعویض دیرهنگام و پارگی تسمه تایم می‌تواند باعث شکستن سوپاپ‌ها، پیستون و از کار افتادن پیشرانه خودرو شود که هزینه بسیار سنگینی را به دنبال خواهد داشت.

اما استفاده از خدمات خودرویی در محل و دریافت به موقع «سرویس دوره‌ای» امداد خودرو ایران چه مزیتی برای مشتریان دارد؟ مسلما یکی از مزایای بهره‌مندی از خدمات و سرویس‌های دوره‌ای و حتی پیش از سفر وجود امدادگران با تجربه «امداد خودرو ایران»در زمینه تعمیر و سرویس خودرو است که تمام نیازهای مربوط به سرویس خودرو را به صورت حرفه‌ای و با کیفیت، در محل و زمان دلخواه به مشتریان ارایه می‌کند و می‌تواند از بروز بسیاری از مشکلات فنی خودرو در جریان سفر پیش‌گیری کند.

با نظارت بر فرآیند از کیفیت قطعات در سرویس های دوره‌ای اطمینان حاصل کنید

البته صرفه‌جویی در زمان و سوخت، نظارت بر فرآیند و کیفیت قطعات و خدمات و مشاوره فنی از دیگر مزیت‌های «سرویس خودرو در محل» شرکت امداد خودرو ایران است. در واقع «سرویس خودرو در محل» این امکان را به مشتریان می‌دهد علاوه بر خدمات تعمیراتی و همچنین سرویس‌های دوره‌ای خودروی خود در محل و زمان مورد نظر و نظارت بر فرآیند کار، از کیفیت قطعات استفاده شده نیز اطمینان حاصل کنند و در نهایت به‌کارگیری نیروی متخصص، تضمینی برای خدمات ارائه شده از سوی امدادگران این شرکت برای مشتریان باشد.

علاوه بر این با استفاده از خدمت «سرویس در محل» شرکت امداد خودرو ایران ضمن دریافت خدمات استاندارد و ضروری، از وارد آمدن خسارات فنی در زمان انجام سرویس دوره‌ای و خدمات امدادی جلوگیری خواهد شد همچنین استفاده از قطعات یدکی اصلی و مورد تایید شرکت خدمات پس از فروش ایران‌خودرو (ایساکو) و عدم تحمیل و دریافت هزینه‌های خارج از عرف و گزاف از ویژگی‌های استفاده از خدمات امداد در محل شرکت امداد خودروایران است.

به همین منظور اگر مالک یکی از محصولات گروه صنعتی ایران خودرو هستید، با استفاده از اپلیکیشن ایساکو و اپلیکیشن بسپر می‌توانید درخواست سرویس دوره ای را در محل خود ثبت کنید تا امدادگران شرکت امداد خودرو ایران در کوتاه‌ترین زمان پس از برقراری تماس، در محل شما حاضر شده و عیب خودروی شما را در محل برطرف کنند.

شبکه نمایندگی های مجاز خدمات پس از فروش ایران خودرو و «سرویس در محل» امداد خودرو ایران نیز آماده انجام بازدیدهای فنی و سرویس‌های قبل از سفر هموطنان پیش از آغاز سفرهای نوروزی است.

امداد خودرو ایران با شماره سراسری ۰۹۶۴۴۰ و وب سایت www.۰۹۶۴۴۰.com به صورت شبانه روزی آماده خدمات رسانی به متقاضیان است.

کد خبر 144746

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha