فروش خودروهای «MINI» آغاز شد

پرشین خودرو: شرکت پرشیا خودرو خودرو که در ایران با نام ب.ام.و شناخته می شود، پس از گذشت 1 هفته از رونمایی برند و خودروهای مینی در ایران، آغاز فروش خودروهای مینی را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، هفته ی پیش بود که پرشیا خودرو رسما اعلام کرد که موفق به اخذ نمایندگی رسمی برند مینی در ایران شده است و با رونمایی از خودروهای این برند وعده داد تا از 18 اسفند ماه فروش این محصولات را آغاز خواهد کرد.

حال با گذشت یک هفته از زمان معرفی و رونمایی رسمی، از امروز 18 اسفند ماه فروش خودروهای مینی در ایران آغاز می شود و علاقه مندان می توانند به خرید این خودروها بپردازند.هر چند پرشیا خودرو به عنوان نماینده این برند در ایران چند و چون این طرح فروش را اعلام نکرده است ولی بنا بر گفته های میترا صفائیان مدیر بازاریابی مینی در زمان رونمایی به خبرنگار پرشین خودرو، تحویل این خودروها به خریداران از ارذیبهشت آغاز می شود و به عبارتی 60 روز کاری زمان برای تحویل خودرو نیاز است.البته تمام اینها به شرطی است که اتفاق عجیب و غریبی در این حوزه به وقوع نپیوندد.

در زمان رونمایی قیمت خودروهای مینی در بازه قیمتی 270 تا 480 میلیون تومان اعلام شد.

علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می توانند به نمایندگی های پرشیا خودرو یا وبسایت این شرکت مراجعه نمایند.

در اینجا و اینجا می توانید گزارش تصویری کاملی از رونمایی و نمایش عمومی این برند در نمایندگی مرکزی پرشیا خودرو و نمایندگی اتوخسروانی در بام لند را مشاهده کنید.

کد خبر 91941

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha