کد خبر 101518
۱۹ شهریور ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۶
اتحاد تیونرها برای تقویت پورشه کاین!

پرشین خودرو: پورشه کاین که همیشه به عنوان یکی از بهترینهای شرکت سازنده خود وهمچنین یکی از بهترین‌های صنعت خودروسازی شناخته می‌شود، این بار به صورت ویژه توسط فوستلا (Fostla) و همچنین هامان تقویت شده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، به طور طبیعی، پورشه کاین به عنوان یک خودروی شاسی بلند اسپرت شناخته می‌شود و در حالت عادی نیروی بسیار زیادی در اختیار کاربران خود قرار داده و می‌تواند شتاب مطلوب و سرعت بالایی داشته باشد، اما گویا چهره اتومبیل مناسب روحیات آن نبوده و یک چهره نسبتا ساده دارد، به همین منظور شرکت تیونینگ " فوستلا" دست بکار شده و پروژه جدید خود را پورشه کاین انتخاب کرده است، هرچند ناگفته نماند که این پروژه با همکاری شرکت تیونینگ آلمانی "هامان" انجام شده است و علاوه بر اسم " فوستلا" برروی بدنه اتومبیل، می‌توان شاهد لوگوی هامان در قسمت جلو و یا اسم آن در قسمت عقب اتومبیل باشیم.

 



به عبارتی دقیق‌تر، تغییرات سخت افزاری چهره اتومبیل بر روی دوش هامان بوده است و از طرفی دیگر، شرکت فوستلا وظیفه تزئینات و ریزه کاری‌های اتومبیل را برعهده داشته است که به صورت یک مجموعه، می‌توانیم شاهد یک مجموعه سپر کاملا جدید و بزرگ باشیم که در آن چراغ‌های متعددی بکار گرفته شده و یک طراحی آیرودینامیکی دارد. علاوه بر این، کاپوت موتور مجهز به مجرای ورود هوا بوده و حجم آن بیشتر شده است که دلیل اصلی آن می‌تواند تقویت پیشرانه اتومبیل و استفاده از توربوشارژرهای بزرگ‌تر باشد.

 



همانطور که گفتیم، پیشرانه محرک اتومبیل تقویت شده است و حالا از پیشرانه 4.2 لیتری هشت سیلندر اتومبیل می‌توان خروجی قدرت 377 اسب بخاری استخراج کرد که دلیل اصلی این نیروی کم می‌تواند دیزلی بودن پیشرانه اتومبیل باشد، اما در مقابل گشتاور خروجی اتومبیل به شدت افزایش پیدا کرده و حالا به میزان 850 نیوتن متر رسیده است که با تبدیل و هدایت این نیرو به سمت چرخ‌های محرک اتومبیل، می‌توان به حداقل شتاب صفر تا صد 5.7 ثانیه و همچنین سقف سرعت 252 کیلومتر بر ساعت دست پیدا کرد. هرچند برای داشتن این قدرت و همچنین تغییرات بدنه اتومبیل بدون احتساب قیمت خودرو، به تنهایی نیاز به پرداخت هزینه 45 هزار یورو و یا چیزی حدود 52 هزار و 211 دلار خواهید داشت.

 

کد خبر 101518

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha