اعضای جدید خانواده TRD خودروساز ژاپنی معرفی شد

پرشین خودرو: با تصمیم تویوتا مبنی بر عدم حضور در نمایشگاه SEMA، این کمپانی خودروسازی در حال آماده شدن برای حضور در نمایشگاه لس آنجلس است تا مدل‌های اسپرت کمری و آوالون را معرفی کند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، نمایشگاه بین المللی SEMA که هرساله در لاس وگاس ایالات متحده آمریکا برگزار می‌شود، محلی مناسب برای شرکت‌های تیونر و یا حتی شرکت‌های بزرگ خودروسازی خواهد بود تا محصولات اسپرت خود را معرفی کنند. اما در این بین شرکت خودروسازی تویوتا این نمایشگاه را کنار گذاشته و قصد دارد در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس امسال 2 خودروی اسپرت خود را معرفی کند.

تویوتا کمری و تویوتا آوالون، 2 محصول تویوتا خواهد بود که با ارسال یک پیام توئیت و تایید آن از سوی شرکت سازنده، قرار است با دریافت بسته‌های تقویتی برای ظاهر خود در خانواده محصولات TRD قرار گیرند و به همین منظور، شرکت خودروسازی تویوتا یک تصویر پیش نمایش منتشر کرده است تا مخاطبان خود را برای معرفی آنان آماده کند.

 



همانطور که در تصویر شاهد هستید، تنها قسمتی از نیم رخ تویوتا کمریTRD و تویوتا آوالون TRD به نمایش گذاشته شده است و جزییات زیادی دستگیر مخاطبان نخواهد شد، اما باتوجه به همین تصویر می‌‌توانیم شاهد یک اسپویلر جدید در قسمت جلو و در قسمت زیرین سپر باشیم که نوار قرمز آن امضای محصولات TRD است و در کنار آن، می‌توان به جلوپنجره مشکی رنگ، چراغ‌های مشکی رنگ جلو و همچنین رینگ‌های اسپرت مشکی رنگ به همراه کالیبر قرمز رنگ ترمزها اشاره داشت که برای دریافت جزییات آنان باید تا معرفی رسمی صبر کنیم.

هرچند محصولات TRD عموما در ظاهر خود و یا مشخصات فنی عملکردی از جمله سیستم ترمز و یا سیستم تعلیق بسته‌های جدید دریافت می‌کنند و پیشرانه‌های محرک آنان دست نخورده باقی می‌ماند.

کد خبر 104788

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha