شکایت مشتریان هاوال و بسترن به 3 نهاد دولتی + سند

پرشین خودرو: مشتریان شرکت بهمن که در روزهای اخیر تجمعاتی برای احقاق حق خود برگزار کرده بودند، در آخرین تجمع خود به جمع آوری امضا برای شکایت از این شرکت به 3 نهاد دولتی و نظارتی پرداختند.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، مشتریان دو خودروی چینی بهمن موتور در این روزها به دلیل انتشار اخباری از افزایش قیمت خودروهای ثبت نامی و مشکلاتی که بر این شرکت حاکم شده است، به جنب و جوش بی سابقه ای افتاده اند تا بلکه از این طریق بتوانند بخشی از حقوق از دست رفته خود را بازگردانند.

بیشتر بخوانید:


خریداران ناراضی هاوال و بسترن دوباره به بهمن موتور رفتند

آغاز تماس نمایندگی های بهمن با خریداران هاوال + بخشنامه

بهمن موتور در آبان امسال فقط 11 هاوال فروخته است!

تجمع اعتراضی خریداران بهمن موتور در جاده مخصوص +تصاویر

خودروهای تکمیل وجه شده تحویل می شود

خرید و فروش حواله هاوال H2 ممنوع شد + جزئیات


در آخرین اتفاق از این دست، در سومین تجمع خریداران خودروهای هاوال در مقابل شرکت بهمن موتور که با جمعیتی در حدود 100 نفر برگزار شد، نمایندگان این مشتریان اقدام به جمع آوری امضا برای شکایت از این شرکت خودروساز به 3 نهاد نظارتی نمودند.

این شکایتنامه خطاب به وزارت صمت، سازمان حمایت از مصرف کنندگان و تعزیرات حکومتی نوشته شده است که در آن می خوانیم:

ما خریداران خودروهای بسترن بی30 و هاوال اچ2 از بهمن موتور به جهت افزایش غیر متعارف قیمت اتومبیل، عدم تحویل خودرو و همچنین استفاده نادرست از شرایط نابسامان بازار، شکایت داریم.

 

در ادامه این گزارش می توانید متن شکایتنامه مشتریان بهمن موتور را مشاهده کنید.

 

 

 


شماره تلفن امضا کنندگان جهت جلوگیری از سواستفاده های احتمالی محو شده است.

کد خبر 106297

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • محمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    9 0
    خدا خیرتان بدهد که این نظرات را اینگونه منعکس می کنید. ما که در شهرستان هستیم و دستمان به این حضرات نمی رسد ولی قطعاً سپاسگزار این زحمات هستیم. واقعاً برای برخی از خبرگزاری ها متاسفیم که اقدام به ثبت و درج نظرات به ظاهر کارشناسانه ایشان می کنند. این واقعاً توهین به شعور ماست که دم از تعیین نرخ بر حاشیه بازار می کنند در صورتی که انحصار کامل دارند بر بازار و حتی امکان ورود یک خودرو وارداتی را به کشور نمی دهند و هزاران مورد دیگر از این قس ...
  • رضا ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۴
    1 0
    ثبت نام این دو خودرو در خرداد 97 بعد از شرایط ارزی جدید توسط دولت در فروردین 97 و خروج آمریکا از برجام و شروع تحریم از اردیبهشت 97 بوده است. یعنی مدیران شرکت بهمن با اطلاع کامل از وضیعت و شرایط حاکم بر کشور اقدام به پیش فروش کرده اند. لذا الان باید پاسخگو باشند به چه دلیل مردم باید تاوان این سوءمدیریت را بدهند.
  • احمد ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۷/۰۹/۱۵
    1 0
    ما در مشهد هستیم دوستان در تهران کوتاه نیایند افرایش 110 درصدی بسترن گران فروشی و خیانت مسلم است