نتیجه تصادف هاوال با پژو206 چه می شود؟ +عکس

پرشین خودرو: برند هاوال هر چند در بازار ایران با عدم مدیریت صحیح شرکت های واردکننده و سازنده به موفقیت دست پیدا نکرد اما از جمله خودروهای چینی نامدار در بازارهای جهانی است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، برند هاوال را می توان از معدود برند های چینی که حرف هایی برای گفتن در سطح بین المللی دارد، بر شمرد که متاسفانه در ایران به دلیل مدیریت ناصحیح نتوانست آنچنان که باید به سهم بازار در خور این خودروساز دست یابد تا جایی که برخی این برند را در بازار ایران نفرین شده می دانند.

دلیل آن هم این است که این برند یکبار با واردات و تولید شرکت دیار خودرو، و پس از آن واردات توسط عظیم خودرو به بن بست خورد و در آخرین دفعه نیز تولید آن در بهمن موتور با مشکلات بی شمار مواجه شد تا جایی که امروز شاهد تجمعات و شکایت خریداران این خودرو از بهمن موتور به دلیل افزایش قیمت و خلف وعده در تحویل این خودرو هستیم.

حتما شما نیز تا کنون کلیپ هایی از تست تصادف این خودرو در فضای مدیریت شده تماشا کرده اید اما در تصاویری که برای پایگاه خبری پرشین خودرو ارسال شده است می توانید حاصل تصادف این خودروی چینی را با یک خودروی فرانسوی الاصل مشاهده کنید.

 

در پایان می توانید تصاویری از این تصادف را که به خوبی استحکام ستون B این خودرو را نمایش می دهد، مشاهده کنید.

 

 

 

 

کد خبر 106353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha