بزرگ ترین باتری جهان در پیکاپ خاص برند تازه تاسیس! + تصاویر

پرشین خودرو: پیکاپ الکتریکی شرکت تازه تاسیس ریویان، بزرگ ترین مجموعه باتری های صنعت خودروسازی جهان را در خود جای داده است.

به گزارش خبرنگار پرشین خودرو، سال گذشته و در نمایشگاه بین المللی لس آنجلس آمریکا، شرکت خودروسازی تازه تاسیس "ریویان" محصولات جدید خود را معرفی کرد که شامل یک خودروی پیکاپ تمام الکتریکی و همچنین یک خودروی شاسی بلند تمام الکتریکی می شد که در این بین خودروی پیکاپ تمام الکتریکی این شرکت مورد توجه و تحسین تمامی رسانه های بزرگ بین المللی قرار گرفت.

 



این خودرو در بخش فنی خود اعداد و ارقام شگفت انگیزی ارائه کرده و حالا با انتشار جزییات بیشتر از این اتومبیل، می دانیم که خودروی پیکاپ "ریویان R1T" بزرگ ترین مجموعه باتری های صنعت خودروسازی جهان را در خود جای داده است.

 



باتوجه به ادعای منابع خبری، قوی ترین نسخه اتومبیل مجموعه باتری های 180 کیلووات ساعتی داشته و متشکل از 7776 سلول انفرادی مجزا خواهد بود که در واقع بزرگ ترین مجموعه باتری های ساخته شده در جهان به شمار آمده و حالا بر روی این خودروی پیکاپ مورد استفاده قرار گرفته است.

 



هرچند مشتریان علاوه بر مجموعه باتری های 180 کیلووات ساعتی، بسته به نیاز و همچنین پولی که پرداخت می کنند، امکان سفارش باتری های 105 کیلووات ساعت و همچنین 135 کیلووات ساعت را بر روی محصولات خود خواهند داشت.

کد خبر 113846

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha