بام لند تهران پذیرای خودروهای تایوانی +جزییات

پرشین خودرو: مجموعه اتوخسروانی در برنامه سال 97 خود به جز لوکسژن، برند دیگری را به سبد برندهای خودرویی خود اضافه نمی کند.

علی خسروانی مدیرعامل اتوخسروانی، در گفت وگو با خبرنگار پرشین خودرو، با بیان این مطلب گفت: در سال 97 دوست داریم در عمق فعالیت کنیم و نه در سطح، بطوریکه در سال جدید تمرکز ما بر این است که کیفیت فروش و خدمات پس از فروش را در عمق افزایش دهیم.

 


وی افزود: برند جدیدی به محصولات خود اضافه نخواهیم کرد و فقط در روزهای پیش رو خودروهای "لوکسژن" را به عنوان آخرین برند مجموعه به مشتریان معرفی می کنیم.
خسروانی تاکید کرد: هنوز فروش خودروهای تایوانی لوکسژن آغاز نشده و به همین دلیل این برند در روزهای آینده در محل نمایندگی بام لند به مشتریان اتوخسروانی معرفی می شود.
وی از افزایش تعداد نمایندگی های خسروانی در تهران خبر داد و افزود: تهران به معنای واقعی به یک کلان شهر تبدیل شده است و ما نیاز به افزایش تعداد شعب خود در پایتخت داریم.
مدیر عامل اتوخسروانی از اجرای خدمات پس از فروش نوین در مجموعه خود خبر داد و افزود: در مجموعه پلازا در محله زعفرانیه یک مجتمع خدماتی افتتاح کردیم که خدمات ویژه به مشتریان اتوخسروانی ارائه می کند.
وی خاطرنشان کرد: تخفیف ها و سرویس های ویژه ای به خریداران خود در این مرکز ارائه می دهیم و افراد می توانند زمانی را که در انتظار دریافت خودروی خود هستند را با خواندن کتاب در کتابخانه اتوخسروانی، کار با رایانه و یا بازی های رایانه ای و ... بهتر بگذرانند.

کد خبر 92512

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha